اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 346 بسیجی فعال دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: از میان کارکنان این نهاد انقلابی، کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 346 بسیجی فعال دارد.

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 346 بسیجی فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز جلسه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته کرامت با حضور سردار امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی این استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت این اعیاد و اهانت به پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: بصیرت از اقدامات لازم در جهت ارتقای علوم مورد نیاز روز است و ما با آگاهی لازم وارد این عرصه خواهیم شد.

عبدالمجید فرهادی به شعار همنوایی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با بعد نیروی انسانی و کاری همسو با این شعار به جلو خواهیم رفت.

فرهادی به میزان پرسنل رسمی و خدماتی در این نهاد اشاره کرد و گفت: 358 نیروی رسمی و 170 نیروی خرید خدمت در کمیته امداد وجود دارد که از این تعداد 358 نفر بسیجی که تعداد 346 نفر آن‌ها فعال و 11 نفر بسیجی عادی می‌باشند.

وی در ادامه به برگزاری حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: حلقه صالحین را 17 خانم و 40 آقا تشکیل داده‌اند که هر هفته برنامه‌های متنوع با موضوعات خاص و متنوع ارائه می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از 161 رزمنده دفاع مقدس در این نهاد خبر داد و از نام‌گذاری یکی از پایگاه‌های مرکزی بنام یکی از رزمندگان شاهد این سازمان خبر داد و اذعان داشت: با برگزاری برنامه‌های معنوی و قرائت زیارت عاشورا در پایگاه شهید خیراندیش با استقبال خوبی از سوی کارمندان رو به رو شدیم.

وی تشکیل جلسات پایگاه‌های بسیج را مستمر و پررنگ عنوان کرد و از حضور اعضای پایگاه در رژه 31 شهریور قدردانی کرد.

فرهادی گفت: کمیته امداد در راستای وظایف محوله در حال حاضر سیاست خود را بر مبنای توانمندسازی خانواده‌ها بنا نهاده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد پرداختن به مشکلات فرهنگی، معیشتی و خدمات حمایتی دانش‌آموزان و دانشجویان را از برنامه‌های کمیته امداد دانست.

فرهادی به سقف اعتبارات و همکاری بانک‌های عامل در بحث مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: در پنج ماه اخیر یک‌هزار و 800 طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی و 850 فعالیت عمرانی با سیاست توانمندسازی مددجویان در این استان اجرا شد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات فرهنگی تربیتی به 18 هزار دانش‌آموز و دانشجو در سطح استان خبر داد.

فرهادی طرح‌های آموزشی خانواده به صورت گروهی و فردی را از برنامه‌های مؤثر در این نهاد ذکر کرد.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر استان خبر داد و اذعان داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید برگزاری جشن عاطفه‌ها از پنجم مهرماه در مدارس و در شش پایگاه کمیته امداد و هفت جایگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

فرهادی افراد تحت حمایت کمیته امداد این استان را 33 هزار خانوار با 96 هزار و 300 نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول