اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان خبر داد

استقرار 200 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان از استقرار 200 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه در استان خبر داد.

استقرار 200 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‎الله منتظری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: به منظور برگزاری جشن عاطفه‏ها در لرستان 200 پایگاه اعم از ثابت و سیار در مدارس ابتدایی و راهنمایی، مصلی‌ها و میادین اصلی شهر مستقر شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 4 میلیارد و 817 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی از سوی مردم خیر لرستان و جشن عاطفه‏ها جمع‏آوری شده است، گفت: 70 درصد مبالغ جمع شده در اختیار آموزش و پرورش استان و 30 درصد آن در اختیار کمیته امداد امام خمینی لرستان قرار می‌گیرد.

منتظری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 22 هزار و 500 دانش‎آموز و بیش از 6 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی لرستان هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان در ادامه به سی امین دوره اردوهای فرهنگی و دینی رهپویان ولایت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی لرستان در اردوگاه باقرالعلوم شهرستان اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این اردو‌ها آشنایی با مفاهیم اخلاقی و ایجاد فضای معنوی در بین دانش‌آموزان بوده است.

منتظری افزود: در این دوره از اردو‌ها هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد در زمینه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در این اردوها مسایل تربیتی و آموزش‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی، علمی به افراد شرکت کننده آموزش داده شد، اظهار تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در قالب روش‌های کارگاهی، بازدیدها و آموزش چهره به چهره برای شرکت کنندگان برگزار شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول