اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای نظارت بر سمن‏های سمنان:

سازمان‏های مردم‏نهاد بر اساس نیازهای فرهنگی شکل گرفته‏اند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای نظارت بر سازمان‏های مردم‌نهاد سمنان گفت: سازمان‏های مردم‏نهاد بر اساس نیازهای فرهنگی و اجتماعی شکل گرفته‏اند و وابستگی اقتصادی و سیاسی به گروه و حزب خاصی ندارند.

سازمان‏های مردم‏نهاد بر اساس نیازهای فرهنگی شکل گرفته‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره سازمان مردم‏نهاد جمعیت گرمساری‏های مقیم سمنان اظهار داشت: سازمان‏های مردم‏نهاد به عنوان یکی از بزرگ‏ترین ظرفیت‏های جلب مشارکت‏های مردمی در اقشار مختلف مطرح هستند.

وی تصریح کرد: سازمان‏های مردم‏نهاد به خوبی و به درستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته‏اند و فعالیت دارند.

رئیس شورای نظارت بر سازمان‏های مردم‌نهاد شهرستان سمنان افزود: این سازمان‏ها از بطن جامعه برخاسته‏اند و بر اساس نیازهای فرهنگی و اجتماعی شکل گرفته‏اند و وابستگی اقتصادی و سیاسی به گروه و حزب خاصی ندارند.

سعدالدین تصریح کرد: شهرستان سمنان و شهرستان گرمسار دارای تعاملات تاریخی و فرهنگی فراوانی بوده و ارتباطات بسیار مناسبی در حوزه‏های مختلف با هم دارند.

وی در خصوص تشکیل سمن‏هایی همچون جمعیت گرمساری‏های مقیم سمنان گفت: با ایجاد همدلی تعامل در راستای ارتقای وضعیت موجود و انسجام بیشتر می‏توان ضمن هویت‏بخشی به سرمایه‏های اجتماعی، به وفاق جمعی بهتری دست یافت.

رئیس شورای نظارت بر سازمان‏های مردم‌نهاد شهرستان سمنان ظرفیت موجود در این زمینه را از نظر فکری، علمی، فرهنگی و اجرایی بسیار بالا دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری هم شاهد اقدامات مناسبی برای شهروندان سمنان داشته باشیم و منشأ خدمات اثرگذاری برای دو شهرستان شویم.

در این جلسه، اعضای هیئت مدیره جمعیت گرمساری‏های مقیم سمنان ضمن تبریک انتصاب فرماندار سمنان، خواستار مساعدت فرمانداری در خصوص راه‏اندازی دفتر جمعیت شده و گزارشی از اقدامات یک ساله را در برگزاری جلسات منظم ماهانه و اقدامات فرهنگی ارائه و آمادگی جمعیت در ارتباط با حضور در صحنه‏ها و مراسم مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... در شهرستان سمنان اعلام کردند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول