اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای آسفالت معابر جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به شهرداری جیرفت برای بحث آسفالت اختصاص یافته است.

اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای آسفالت معابر جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در آیین افتتاح پل پایداران در این شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در چند سال گذشته تنها یک پل در میانه شهر وجود داشت که سبب اتصال دو بخش شهر به یکدیگر می‌شد.

وی افزود: اما در چند سال اخیر با همت و تلاش شهرداری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر جیرفت شش پل روی رودخانه ملنتی احداث شده است.

غنچه‌پور تصریح کرد: این خدمت با بهره‌وری مناسب از فرصت‌ها در سایه تعامل و وحدت مسئولان اجرایی شهرستان جیرفت به ثمر نشسته است.

وی ابراز داشت: شهردار جیرفت دلسوزانه به صورت شبانه روزی در راستای عمران و آبادانی شهر در حال فعالیت است.

غنچه پور عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته اکنون مسئله احداث پل روی رودخانه ملنتی اشباع و مشکلات موجود در این زمینه برطرف شده است.

فرماندار جیرفت با اعلام خبر آغاز نهضت آسفالت در سطح شهر گفت: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد کوچه‌های شهر جیرفت خاکی هستند، شهرداری باید تلاش کند تا با آسفالت کوچه‌ها و معابر در سال جاری این مشکل را نیز برطرف کند.

غنچه‌پور بیان داشت: به همین منظور حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به شهرداری جیرفت برای بحث آسفالت اختصاص یافته است.

وی اذعان داشت: امیدواریم با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت شاهد عمران و آبادانی آن باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول