اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی در دیدار مدیران شهرداری قم:

باید برای عمران و آبادانی قم ‌گام‌های بلندتر برداشته شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان فرسودگی در ساختار شهر قم به قدری زیاد است که با گام‌های کوچک نمی‌توان مشکلی را حل کرد و باید گام‌های بلند برداشت و آینده را دید.

باید برای عمران و آبادانی قم ‌گام‌های بلندتر برداشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی لاریجانی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قم گفت: در شهر قم انجام کارها قابل مشاهده است و این امر دارای ثمرات بسیاری است.

وی تصریح کرد: در قم باید اشل کارها را تغییر داده و گام‌های بلندتری بردارید و اگر این امر صورت نگیرد طی چند سال آینده دچار مشکلات بسیاری در سطح شهر قم خواهیم بود.

لاریجانی ابراز داشت: میزان فرسودگی در ساختار شهر قم به قدری زیاد است که با گام‌های کوچک نمی‌توان مشکلی را حل کرد و باید گام‌های بلند برداشت و آینده را دید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید رفع موضوع ترافیک را برای 20 سال آینده قم ببینید و تخمین بزنید وگرنه از سرعت جمعیت قم عقب مانده و این عقب‌ماندگی شما مشکلاتی را به بار خواهد آورد.

وی تاکید کرد: قطعا برداشتن گام‌های بلند قدری جرأت می‌خواهد که شما این را دارید و باید انجام دهید تا بتوانید مشکلات شهری را رفع کنید.

لاریجانی تاکید کرد: کارهایی که در قم انجام می‌شود کارهای ملی است و باید به اندازه پروژه‌های ملی نیز کار شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) تاکید کرد: سرعت این پروژه را افزایش دهید و با کارهای کارشناسی بکوشید تا از برنامه زمان‌بندی‌شده عقب نمانید و از سوی دیگر نیز خدمتی به مردم کرده باشید.

 

*تاکید بر رسیدگی به مناطق محروم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناطق محروم قم گفت: این مناطق محروم واقعا از محرومیت خاصی برخوردار هستند، مردم منطقه‌ای مانند نیروگاه و یا دیگر جاها در مسائل شهری عذاب‌های بسیاری می‌کشند که باید برای رفع مشکلات آنها کوشید.

لاریجانی افزود: گاهی اوقات مشاهده می‌شود در مناطق محروم قم درمانگاه و یا یک کتابخانه وجود ندارد و این موضوعاتی است که باید شهرداری پیگیر آن باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از قدرت مردم استفاده کنید و برخی کارهای شهری را می‌توان با کمک مردم انجام داد که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی اذعان داشت: خیرین بسیاری در قم هستند که اقدام به چنین کارهایی می‌کنند که باید آنها را شناسایی کرده و با برگزاری جلساتی با آنها از ظرفیت‌های آنها استفاده کنیم.

 

*ایجاد فضای سبز جنگلی در قم

لاریجانی با اشاره به وجود بادهای کشور که از غرب به شرق می‌وزد تاکید کرد: باید بوستانی در قسمت غربی شهر طراحی کنیدتا از وجود گرد و غبارها جلوگیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این فضای جنگلی همچنین می‌تواند در تلطیف آب و هوای شهر موثر بوده و از سوی دیگر فضایی مناسب برای شهروندان و مسافران باشد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول