اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری دوره‌های تخصصی مداحی در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری دوره‌های تخصصی مداحی در شهرستان کنگان خبر داد.

برگزاری دوره‌های تخصصی مداحی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست با فعالان فرهنگی شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری مهم و لازم است و به‌ویژه در شرایط کنونی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها هم‌قسم شده‌اند این امر ضرورت بیشتری دارد.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی کنگان در مناسبت‌ها و ایام مختلف سال برنامه‌های متنوعی تدارک می‌بیند و در سال تولید ملی در راستای فرهنگ‌سازی در تحقق این شعار اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با تاکید بر فعالیت ارزشمند کانون مداحان کنگان خاطر نشان کرد: آشنایی مداحان با علوم روز و مبانی و احکام اسلام امری لازم است که در این مسیر تلاش زیادی صورت گرفته است.

اهرمی از برگزاری دوره‌های تخصصی مداحی در شهرستان کنگان خبر داد و تصریح کرد: یک دوره کلاس تخصصی مداحی در مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه‌الزهراء (س) این شهر برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری همایش فاطمیون در سوم اردیبهشت خبر داد و افزود: این همایش با حضور تمام هیئت‌ها و مداحان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از پیگیری ثبت موسسه قرآنی در شهر بنک و کنگان خبر داد و گفت: به زودی و با هماهنگی دارالقرآن استان، نسبت به ثبت موسسه قرآنی در این شهرستان اقدام لازم انجام می‌شود.

کارشناس امور فرهنگی، تبلیغی و تشکل‌های دینی کنگان نیز اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهر بنک و وجود فعالان و جوانان قرآنی و تشکیل جلسه با هیئت مذهبی محبان حضرت علی اصغر (ع)، مدارک دو نفر از فعالان قرآنی این هیئت دریافت شد که طی روزهای آینده برای دریافت مجوز به استان ارسال می‌شود.

حسین احمدی افزود: یکی از راه‌های گسترش فعالیت‌های قرآنی ارتباط و تعامل با فعالان قرآنی است که در دستور کار دارالقرآن این اداره قرار دارد. 

وی اضافه کرد: تشویق و ترغیب فعالان در دراز مدت بر اجرای مستمر برنامه‌های قرآنی تاثیر بسیار زیادی دارد که این مهم با همدلی و همیاری مسئولان امکان‌پذیر است.

در این آیین تعدادی از فعالان فرهنگی و دینی نیز به بیان مشکلات و دغدغه‌های شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول