اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه خبر داد

ثبت‏نام 1171 دانش‏‏آموز فیروزکوهی در کلاس‏های مداحی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه از ثبت‏نام یک‏هزار و 171 نفر از دانش‏‏آموزان مقطع ابتدایی این شهرستان در کلاس‏های مداحی خبر داد.

ثبت‏نام 1171 دانش‏‏آموز فیروزکوهی در کلاس‏های مداحی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داوود ضمیررضوانی عصر امروز در همایش کانون مداحان که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه و با حضور رئیس کانون مداحان کل کشور برگزار شد، از ثبت‏نام یک‏هزار و 171 نفر از دانش‏‏آموزان مقطع ابتدایی شهرستان فیروزکوه در کلاس‏های مداحی اهل ‏بیت (ع) خبر داد. 

رضوانی گفت: با برگزاری نشست‏ها و گردهمایی‏ها در مناسبت‏های مختلف در راستای آموزش و ارتقای سطح کیفی ثبت‏نام‏کنندگان اقدام می‏شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‏های قرآنی برای مداحان و همچنین برای عموم آزاد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه بیان کرد: تاکنون برای 101 نفر از ذاکران این شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی پرونده تشکیل شده است.

رضوانی افزود: از این تعداد پنج نفر پیرغلام و بقیه جوانان و افرادی هستند که در هیئت‏های مذهبی در حال حاضر در مناسبت‏های مختلف به ذاکری اهل بیت (ع) می‏پردازند. 

وی ادامه داد: در سال گذشته 15 نفر از ذاکران از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول