اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم صدا با آزادی خواهان جهان

فریاد مرگ بر اسرائیل در پاکدشت طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی علیه پیامبر (ص) با برپایی راهپیمایی با شکوه انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

فریاد مرگ بر اسرائیل در پاکدشت طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم ولایی، شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و حماسی خود راهپیمایی اعتراضی نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را آغاز کردند.

غیور مردان و شیر زنان شهرستان پاکدشت با حضور پرشور و حماسی خود راهپیمایی ضد استکباری را با شعار «امروز روز جنبش و قیام است، روز نجات امت اسلام است» و «با دشمنان قرآن ما هم صدا نگردیم، ما از ولی فقیه هرگز جدا نگردیم» آغاز کردند.

مردم غیور شهرستان پاکدشت ضمن ابراز انزجار از آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک اسرائیل بار دیگر تجدید بیعت با رسول مکرم اسلام (ص) را به گوش سران این رژیم جعلی و حامیان مستکبر آن رسانده و وحدت و یکپارچگی خود را به رخ بدخواهان و منافقان کشاندند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر و نوشته‌هایی از فرمایشات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره نابودی آمریکا و اسرائیل، بر تحقق این امر مهم تاکید کردند.

نمازگزاران پاکدشتی بار دیگر حضور بی‌مانند خود در راهپیمایی‌های ضد استکباری و دفاع از ارزش‌های اسلام و آرمان انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

در طول مسیر راهپیمایی، ایستگاه‌های مختلف فرهنگی به چشم می‌خورد و ایستگاه‌های اورژانس، هلال احمر و آتش‌نشانی نیز فعال هستند.

ملت غیور پاکدشت دوشادوش ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان با پایبندی به ارزش های اسلام و الهام از آموزه‌های مقام معظم رهبری، آمریکا و اسرائیل را منشأ اهانت، ظلم، اشغال‌گری، بحران و ناامنی در منطقه و جهان دانسته و هم‌صدا با همه مسلمانان ظلم‌ستیز در سراسر دنیا، طنین دفاع از دین مبین اسلام را با شرکت در راهپیمایی امروز، سر داده و موضع خود مبنی بر محو این غده سرطانی از صفحه روزگار را اعلام داشتند.

همچنین پرچم آمریکا و اسرائیل در نقاط مختلف پاکدشت به آتش کشیده شد.

حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، جوانان و کهن سالان از جمله ویزگی های راهپیمایی امروز بود.

مردم همیشه در صحنه پاکدشت در پایان با قرائت قطعنامه ضمن محکومیت اهانت شنیع به پیامبر عظیم‌الشان اسلام انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول