اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه خبر داد

تصویب 550 میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه از مصوب شدن 550 میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای پروژه‌های آبرسانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

تصویب 550 میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی بشرویه

علی حیدرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: طی سال گذشته مبلغ یک ‌میلیارد و 80 میلیون تومان اعتبار از منابع مختلف اعتباری برای طرح‌های آبرسانی شهرستان بشرویه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار اختصاص یافته در سال گذشته مبلغ 260 میلیون از محل اعتبارات تملک بوده است، تصریح کرد: از محل جز «ر» 600 میلیون تومان، اعتبارات خشکسالی 90 میلیون تومان و ماده 180 نیز مبلغ 130 میلیون تومان به این امور اختصاص یافته است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه از مصوب شدن 550 میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای پروژه‌های آبرسانی این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: این اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های استان مصوب شده است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه با اعتبارات سال مالی گذشته چهار پروژه در هفته دولت امسال آماده‌سازی و قابل بهره‌برداری شد، اظهار کرد: برای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر یک ‌میلیارد تومان هزینه شده است و یک‌هزار خانوار از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

وی از در دست اقدام بودن پروژه آبرسانی به روستای شهید قاسم‌پور این شهرستان خبر داد و گفت: برای آماده‌سازی این پروژه حدود 12 کیلومتر خط انتقال آب، ایجاد دو مخزن ذخیره آب 100 متر مکعبی، 1.5 کلیومتر شبکه توزیع و دو باب فشار‌شکن انجام می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه هم‌اکنون 285 میلیون تومان اعتبار مصوب داریم، تصریح کرد: در نهایت برای آماده‌سازی این طرح مبلغ 350 میلیون تومان هزینه می‌شود.

حیدرزاده از افتتاح پروژه آبرسانی به روستای شهید قاسم‌پور شهرستان بشرویه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: از محل افتتاح این طرح 100 خانوار از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان را 25 روستا عنوان کرد و گفت: از این تعداد 23 روستا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار هستند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه ادامه داد: برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز 13 روستای زیر 20 خانوار و دو روستای بالای 20 خانوار این شهرستان آبرسانی سیار انجام می‌شود.

حیدرزاده اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال به طور میانگین 200 تانکر با حجم 2 هزار و 400 متر مکعب آب برای روستاهای فاقد آب این شهرستان حمل شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول