اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی گرماب

7 روستای قاینات از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی گفت: با بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی گرماب هفت روستای شهرستان قاینات از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

7 روستای قاینات از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر بسکابادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای 11 پروژه آب‌رسانی روستایی که هم‌زمان با چهارمین روز از دهه فجر در قاینات بهره‌برداری شدند 2 هزار و 740 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 400 خانوار از این آب شرب بهره‌مند می‌شوند، افزود: برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 71 کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال، 3 هزار و 500 مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب و 5 هزار و 200 متر شبکه توزیع انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی با اشاره به مشخصات مجتمع آب‌رسانی گرماب گفت: برای این مجتمع 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که با بهره‌برداری از آن 630 خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

بسکابادی اجرای 27 هزار و 500 متر لوله‌گذاری خط انتقال، 16 هزار و 800 متر لوله‌گذاری شبکه توزیع، یک‌ هزار و 600 مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب و احداث 60 باب حوضچه شیرآلات را از مشخصات این مجتمع دانست.

وی نصب 461 مورد انشعاب آب، احداث سه دستگاه اتوماسیون، دو باب اتاقک کلریناتور، سه مورد پست برق و سه باب موتورخانه را از دیگر ویژگی‌های این مجتمع عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی یادآور شد: انجام 710 متر حصارکشی، احداث یک حلقه چاه و احداث سه مورد پست برق از دیگر مشخصات این مجتمع آب‌رسانی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول