اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد

اختصاص 74 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهری کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان از اختصاص 74 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی توسط فرمانداری کرمان به پروژه‌های شهری خبر داد.

اختصاص 74 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهری کرمان

ابوالقاسم سیف‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از مجموع 74 میلیارد ریال مبلغ تعیین شده برای پروژه‌های شهری کرمان طی سال جاری 15 میلیارد ریال به توسعه فضای سبز و 2 میلیارد ریال به امور ترافیکی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: 57 میلیارد ریال اعتبار باقی‌مانده نیز برای تکمیل تقاطع‌های غیر هم‌سطح در حال احداث و اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری شهر کرمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مسئول رویکرد فرماندار کرمان به اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهر کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نگاه ویژه فرماندار به زیباسازی، توسعه، عمران و آبادانی شهر کرمان قابل تقدیر است.

سیف‌اللهی همچنین از بهره‌برداری پارکینگ و بازار بزرگ ستاره کرمان خبر داد و تصریح کرد: این پارکینگ با همکاری شهرداری و مشارکت بخش خصوصی احداث شده و آماده افتتاح و خدمت‌رسانی به مردم است‌.

وی با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان ظرفیت پارک 600 خودرو را دارد، گفت: این پارکینگ طبقاتی با مساحت 17 هزار و 300 متر مربع از چهار طبقه شامل پارکینگ و یک طبقه تجاری تشکیل شده است.

سیف‌اللهی افزود: سه طبقه پارکینگ در اختیار شهرداری و یک طبقه آن نیز شامل واحدهای تجاری بوده که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و دارای 125 باب مغازه است.

وی افزود: برای احداث پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان اعتباری برابر با 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

سیف‌اللهی با اشاره به قرار گرفتن این پارکینگ در بافت قدیمی شهر کرمان تصریح کرد: معماری این مکان ترکیبی از سنتی و مدرن است و سازه و نمای این پارکینگ نیز براساس استانداردهای لازم احداث و مباحث 20 گانه مقررات ملی ساختمان به نحو مطلوب در آن رعایت شده است.

پارکینگ و بازار ستاره کرمان فردا افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول