اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خبر داد

تزریق 27 میلیارد تومان برای پروژه فاضلاب شهری به خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: امسال 27 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه فاضلاب شهری به خرمشهر تزریق شده و کار اجرایی آن نیز از 2 ماه پیش آغاز شده است.

تزریق 27 میلیارد تومان برای پروژه فاضلاب شهری به خرمشهر

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: فاضلاب یکی از عمده مشکلات بخش‌های مختلف این شهرستان و مناطق مسکونی‌ است که با وجود اقداماتی که سال گذشته در این خصوص انجام شد، اما همچنان نیازمند بهسازی و ترمیم است.

وی افزود: با توجه و حمایت‌های خوب و مطلوب استاندار خوزستان، فروش اوراق مشارکت برای اجرای طرح فاضلاب شهری انجام و با پیش بینی‌های صورت گرفته این پروژه تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: امسال 27 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه فاضلاب شهری به خرمشهر تزریق شده و کار اجرایی آن نیز از دو ماه پیش آغاز شده است.

وی اضافه کرد: البته برای انجام این کار اجرایی بزرگ، حفاری و کنده‌کاری‌هایی در سطح شهر ایجاد می‌شود که از مردم فهیم خرمشهر انتظار داریم همچون همیشه با سعه صدر و صبر و حوصله، مسئولان را در این زمینه یاری کنند.

حسینی همچنین عنوان کرد: در همین راستا مجری طرح آبفای استان خوزستان نیز با برگزاری جلسه‌ای، دستگاه‌های حفاری گاز، مخابرات، آب، برق و ... را با یکدیگر هماهنگ کرد تا در این خصوص مشکلی سد راه پروژه نشود.

وی با بیان اینکه کار اجرایی پروژه با چند پیمانکار در حال انجام بوده تا سرعت بیشتری به خود گیرد، گفت: با اتمام پروژه فاضلاب شهری دیگر شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری با مشکلی در این زمینه روبه‌رو نمی‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول