اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آبفای خوزستان:

گستردگی کار در پروژه فاضلاب شهری آبادان زیاد است

خبرگزاری فارس: سرپرست آبفای خوزستان گفت: گستردگی کار در پروژه فاضلاب جامع شهری آبادان بسیار زیاد است و همین امر تأخیراتی را در زمان‌بندی اجرایی کار، ایجاد کرده است.

گستردگی کار در پروژه فاضلاب شهری آبادان زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدعلی صنیعی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هفتگی بررسی پیشرفت کار در پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان که در محل فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در زمان‌بندی ارائه شده، در گا‌م‌های نخست کار، دیدگاه‌های کلی مشخص شده بود اما در ادامه اجرای پروژه، معارضات به وجود آمده، روند کار را با کندی روبه‌رو کرد.

وی افزود: در ارزیابی مجدد، برنامه زما‌ن‌بندی جدیدی بعد از رفع معارضات به وجود آمده در این پروژه  مشخص شده و در آن زمان دقیق اتمام پروژه اعلام می‌شود.

سرپرست آبفای خوزستان ادامه داد: متوسط زمان مشخص شده برای هر روز کاری در این پروژه قید شده و حداقل پنج تا شش متر حفاری توسط نیروهای پیمانکار مجری طرح جامع فاضلاب شهری منطقه انجام می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های فرماندار شهرستان آبادان در روند کاری این طرح گفت: نخستین فرمانداری که خود به جد پیگیر پروژه فاضلاب در منطقه بوده و کار را با نظارت مستقیم دنبال می‌کند، فرماندار ویژه شهرستان آبادان است.

صنیعی‌نژاد تصریح کرد: هماهنگی و نظارت بین دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آبادان با دقت و نظارت مثال زدنی انجام شده و تاکنون کمک‌های بی‌دریغ فرمانداری آبادان مشکلات پیشرو در این طرح را کمتر کرده است.

وی افزود: جلسات برگزار شده مختص این پروژه کارگاهی است بنابراین بحث‌ها و تفکیک نظرات طبیعی بوده و مشاوره و تعامل مضاعف اعضای کارگروه، روند اجرای طرح را آسان‌تر می‌کند.

سرپرست شرکت آبفای استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: من از همه همکاران و رؤسای ارگان‌های اجرایی در شهرستان آبادان می‌خواهم همکاری خود را با مجریان این پروژه بیشتر کرده و با نظرات و راهکارهای خود ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کنند.

وی افزود: شرکت آبفای خوزستان عملیات خاک‌ریزی در مناطق شطیط، الوانیه، فیه و مناطق شرکتی ایستگاه 9 تا 12 را بر عهده گرفته و تا سقف 5 میلیون تومان به صورت معمولی هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

صنیعی‌نژاد در پایان گفت: اجرای این پروژه و پیشرفت در آن مربوط به یک ارگان یا اداره مانند آبفا نیست بلکه کار به شهر و نظام تعلق دارد و همکاری همه سازمان‌های دولتی برای رضایت هر چه بیشتر شهروندان آبادانی را به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول