اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

پروژه فاضلاب شهری آبادان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: عملیات اجرایی پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است اما بعضی از مجریان این طرح کار را عادی تصور کرده‌اند.

پروژه فاضلاب شهری آبادان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرماندار ویژه آبادان در جلسه ظهر امروز که با موضوع بررسی و اجرای طرح جامع فاضلاب شهری آبادان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای پروژه جامع فاضلاب شهر آبادان کار در منطقه سلیج با عقب ماندگی 10 تا 15 روز روبه‌رو است.

وی افزود: این پروژه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مبلغ 90 میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت شهروندان به این طرح اختصاص داده شده و ما در مقابل مردم و بیت‌المال پاسخگو هستیم.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: مجریان اجرایی طرح جامع فاضلاب شهری آبادان فرمانداری منطقه را محرم خود بدانند و تمام مشکلات و معارضات پیش‌روی خود در اجرای طرح را با فرمانداری آبادان در میان بگذارند.

وی با اشاره به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در پایان هر چه سریع‌تر اجرای این پروژه در شهرستان آبادان گفت: فرمانداری، همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری، اداره برق و مخابرات را برای پیشبرد سریع‌تر پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان بسیج کرده تا به پایان کار نزدیک‌تر شویم.

ایلخا‌ص‌زاده در ادامه تصریح کرد: فرمانداری آبادان همه ارگان‌های اجرایی منطقه را در مقابل همکاری با مجریان این پروژه زیر فشار گذاشته و هیچگونه کم‌کاری از سوی طرفین توجیه‌پذیر نیست.

وی در خصوص مصوبات هفته آینده این جلسه پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان گفت: از مصوبات جلسه آینده جانمایی برای خاک‌ریزی مناطق شرکتی از ایستگاه 9 تا 12 به مدیریت شهرداری آبادان، تأمین پروژه برای خاک‌ریزی مناطق فیه و ایستگاه 9 تا 12 توسط آبفای استان خوزستان است.

فرماندار ادامه داد: خاک‌ریزی در مناطق شطیط و الوانیه، مشخص شدن تاریخ زمانبندی دقیق اجرای  طرح و پیشروی در مناطق مختلف با توجه به معارضات و مشکلات پیش‌رو، و تشکیل جلسه با مسئولان شرکت نفت با مجریان طرح فاضلاب شهرستان از جمله مصوبات هفته آینده است.

ایلخاص‌زاده در پایان گفت: این پروژه از حساسیت ویژه‌ای برای همه مسئولان اجرایی شهرستان و استان برخوردار است و همه نقاط ریز و درشت در این کار توسط فرمانداری شهرستان آبادان پیگیری می شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول