اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

جهاد اقتصادی تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن بر ملت ایران تحمیل کرده جهاد اقتصادی است تا اقتصاد مملکت بهتر از گذشته بچرخد.

جهاد اقتصادی تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی عصر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: باید با حمایت از تولید داخل، وضعیت اقتصادی را به نقطه اوج و مطلوب برسانیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران از اوایل انقلاب در تحریم‎های متعدد دشمن قرار گرفته است تصریح کرد: دشمن در ابتدا از طریق جنگ فرهنگی، سپس جنگ سیاسی و اکنون نیز با جنگ اقتصادی به مقابله با ایران پرداخته است اما دولت، مسئولان و مردم ما بار دیگر نشان خواهند داد از این آزمون نیز همچون گذشته سربلند بیرون می‎آیند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه ایثارگری از ویژگی‎های جهاد اقتصادی است متذکر شد: با داشتن روحیه ایثارگری و کار شبانه‎روزی می‎توان از بسیاری ظرفیت‎ها بهره‎مند شد و بر مشکلات فائق آمد.

بابایی بر ترویج فرهنگ صرفه‎جویی توسط مردم تاکید کرد و ابراز داشت: ترویج فرهنگ کار و تلاش، افزایش تولید، استفاده بهینه از امکانات، قطع خرید کالاهای خارجی که در ایران مشابه آن وجود دارد از ویژگی‎هایی است که توجه به آن راه برون‎رفت مشکلات اقتصادی خواهد بود.

وی تاکید کرد: هر ایرانی جدا از اعتقاداتش باید به خاطر اهمیتی که به مملکت قائل است نقش مهمی در راستای جنگ اقتصادی دشمن ایفا کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان یادآور شد: خرید اجناس خارجی سبب می‎شود تولیدات داخل با فروش کمتری مواجه شود در نتیجه این مسئله اخراج کارگران از کارخانه را نیز در پی خواهد داشت و مشکلات عدیده‌ای را به وجود خواهد آورد.

بابایی سهم مردم را در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن مهم خواند و افزود: مردم با خرید کالای ایرانی باعث می‎شوند تا چرخ کارخانجات داخلی بچرخد و این فرصت و امکان نیز برای تولیدکنندگان فراهم می‎شود تا آنها نیز کیفیت کالای داخل را با ابتکار و برنامه‎ریزی افزایش دهند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول