اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد

صدور المثنی برای اسناد ملکی مفقودی مناطق زلزله‌زده در کمترین زمان

خبرگزاری فارس: معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور سند ملکی المثنی برای اسناد مفقودی و از بین رفته مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در کمترین زمان ممکن خبر داد.

صدور المثنی برای اسناد ملکی مفقودی مناطق زلزله‌زده در کمترین زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدمهدی انجم‌شعاع بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌شرقی و ادارات ثبت اسناد مناطق زلزله‌زده کلیه اسناد ملکی و سایر اسنادی که در حوزه فعالیت این سازمان بوده که در مناطق زلزله‌زده این اسناد صادره در دست شهروندان و روستاییان براثر زلزله از بین رفته و یا مفقود شده باشد در صورت تقاضای صدور المثنی از سوی افراد در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود.

معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: خوشبختانه در زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی سوابق ثبتی و اسنادی که در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک ادارات شهرستان‌های زلزله‌زده بوده، آسیبی ندیده‌اند.

انجم‌شعاع تصریح کرد: اسناد در دست مردم که به هر عنوان در اثر این حادثه از بین رفته باشد با مراجعه به سوابق اصلی در این ادارات سند المثنی صادر می‌شود.

وی در ادامه از مشارکت کانون سردفتران در ساخت یک مدرسه در منطقه زلزله‌زده اهر خبر داد و هدف از حضور در منطقه زلزله‌زده را دیدار مردم منطقه، دلجویی از آسیب‌دیدگان و آغاز عملیات اجرایی مدرسه‌ای که با مشارکت کانون سردفتران و دفتریاران در روستای قلندر اهر اجرا می‌شود، عنوان کرد.

در این سفر، معاون ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و ثبت از مناطق زلزله‌زده روستایی اهر بازدید کردند. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول