اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن (ع) قزوین مطرح کرد

جنب‌و‌جوش بسیجیان ‌قزوینی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن (ع) گفت: ناحیه امام حسن قزوین با حضور در مناطق زلزله‌زده فعالیت‌های سازندگی خود را در راستای بازسازی مناطق زلزله‌زده ‌آغاز کرد‌ تا هموطنان آذری زبان فصل سرما را در خانه‌های گرم خود سپری کنند.

جنب‌و‌جوش بسیجیان ‌قزوینی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین عباس کاظمی امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در محل ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین برگزار شد پیرامون نقش و جایگاه اصحاب رسانه در شرایط امروز اظهار کرد: رسانه‌ها چشم‌های بیدار جامعه محسوب می‌شوند و با به نمایش گذاشتن حقایق و مسائل روز جامعه افکار عمومی را در مسیر درست هدایت کرده و از به انحراف کشیدن این افکار عمومی توسط دشمنان جلوگیری می‌کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون جنگ را مهم دانست و عنوان کرد: رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند و این جبهه باید هر روز نسبت به گذشته تقویت بیشتری پیدا کند.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی علیه‌السلام قزوین ادامه داد: برجسته کردن خطوط فاصل و قرمز با دشمن مورد انتظار از جبهه رسانه انقلاب اسلامی است که اگر این اتفاق بیفتد انتقادها در مسیر درست قرار گرفته و فضای جامعه نیز سالم‌تر می‌شود.

کاظمی با تأکید بر برجسته‌تر کردن خطوط قرمز و فاصله میان دشمنان تصریح کرد: تصور غرب این است که می‌تواند با یک مشت خاک خورشید را خاموش کند و به همین دلیل نیز رو به توهین‌های سخیف به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) روی آورده است ولی در کنار این توهین‌ها نباید به راحتی عبور کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد تا به بهانه آزادی بیان آزاد‌ترین و عزیز‌ترین فرد را که همان پیامبر اسلام است را مورد توهین و اهانت قرار دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با اشاره به تناقض آشکار در رفتار غربی‌ها در برخورد با مسلمانان و اهانت‌کنندگان تصریح کرد: پارادوکس غرب دراین برخوردها باید توسط رسانه‌ها برجسته شده و به گوش جهانیان برسد که این مهم از اساسی‌ترین وظایف رسانه‌های انقلابی است.

کاظمی عنوان کرد: جنبش وال استریت و قیام‌های اسلامی منشاء گرفته از یک تحول فکری است که از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه گرفته و 33 سال پایداری انقلاب اسلامی در برابر دشمنان نیز نشانه مهمی برای این ادعاست.

وی پیرامون برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و کیفیت اجرای آن تأکید کرد: نگاه به بزرگداشت هفته دفاع مقدس نباید نگاه تقویمی، تاریخی و مناسبتی باشد بلکه باید یک نگاه مفهومی، استراتژیک و کاربردی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن قزوین ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس تنها متعلق به بسیج و سپاه نیست و همه دستگاه‌ها باید این گنجینه ارزشمند را ارج نهاده و حفظ کنند.

کاظمی بیان کرد: باید از همه اقشار برای تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب بهره‌ برد و از دفاع مقدس که برگی زرین از تاریخ انقلاب است برای معرفی راه زندگی و حیات طیبه بهره برد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از یک هفته پیش در قزوین آغاز شده است خاطرنشان کرد: اگر تزکیه را مقدم بر تحلیل بدانیم فضای حاکم نیز فضای مناسب و ارزشی خواهد شد که بخش عظیمی از این وظیفه بر عهده رسانه‌هاست.

کاظمی تأکید کرد: فضای مبانی قرآنی، دینی و اصول اسلامی باید در سایه ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه جاری شود تا بتواند در جامعه جاری باشد.

وی پیرامون برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قزوین عنوان کرد: یادواره شهدای ورزشکار، یادواره شهدای مدفون در مسجد امام خمینی و همچنین یادواره هزار و 500 شهید شهر قزوین از جمله برنامه‌هایی است که پیش از هفته دفاع مقدس در قزوین آغاز شده است.

کاظمی ادامه داد: سفیر اصناف و اقشار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این زمینه نیز افتتاح ساختمان حوزه بسیج اصناف در این هفته انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: ساخت 12 سوله ورزشی صالحین نیز در دست اقدام است که باید به خاطر همکاری شهرداری در محقق شدن این مهم تشکر کرد.

وی با اشاره به تفاهمنامه همکاری با شهرداری تصریح کرد: این تفاهم‌نامه پیرامون احداث سوله‌های ورزشی صالحین و استفاده جوانان شهر از این محیط است.

کاظمی تصریح کرد: مراسم گرامیداشت شهدای غرب و شمال غرب کشور، نشست سیاسی و عصر خاطره، نشست روشنگری و بصیرتی منتظران موعود، عصر خاطره و تقدیر از بسیجیان نمونه و همچنین افتتاح نمایشگاه بزرگ با نوای کاروان از جمله برنامه‌های چهارمین روز هفته دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی قزوین بیان کرد: برگزاری مراسم عطرافشانی مزار مطهر شهدا، مراسم رژه موتورسواران بسیجی، جشن میلاد امام رضا (ع)، همایش بصیرت با موضوع دفاع مقدس، همایش نقش روحانیت در دفاع مقدس، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع دفاع مقدس و دیگر نشست های بصیرتی سیاسی از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه قزوین در این هفته است.

کاظمی با اشاره به برگزاری جنگ و نمایشگاه با نوای کاروان در قزوین تأکید کرد: این نمایشگاه از 40 غرفه تشکیل شده که صرفا به بیان آمار و گزارش نمی‌پردازد بلکه با حضور عناصر شاخص کشوری پیرامون بیداری اسلامی، فرقه‌های نوظهور، عرفان‌های کاذب، جنگ نرم و دفاع مقدس مطالب نو و جدیدی را بیان می‌کند.

کاظمی عنوان کرد: ناحیه امام حسن قزوین با حضور در مناطق زلزله‌زده فعالیت‌های سازندگی خود را در راستای بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان آغاز کرده تا هموطنان آذری زبان فصل سرما را در خانه‌های گرم خود سپری کنند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش و جنب و جوش برای خدمت‌رسانی به روستاهای زلزله زده در این مناطق از آذربایجان حاکم است.

فرمانده ناحیه امام حسن (ع) قزوین همچنین یادآور شد: دانش‌آموزان دختر سال دوم متوسطه نیز از پایان هفته دفاع مقدس به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

کاظمی در خاتمه نظام تربیتی حلقه‌های صالحین را برآورد نظام مطالعاتی بسیج پس از جنگ دانست و عنوان کرد: حلقه‌های شجره طیبه صالحین به دنبال یک حرکت تربیتی است و نه تنها یک حرکت آموزشی و در این حلقه‌ها موضوعات خاص فرهنگی و علمی کشور و همچنین شبهات ایجاد شده توسط دشمنان پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول