اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

تمام راه‌‌های روستایی خلیل‌آباد آسفالت شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: تمام راه‌های روستایی شهرستان خلیل‌آباد آسفالت شده است و راه خاکی منتهی به هیچ روستایی را نداریم.

تمام راه‌‌های روستایی خلیل‌آباد آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده صبح امروز در مراسم غبارروبی مزار شهیدان شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در ایام هفته دولت در این شهرستان 41 پروژه عمرانی و خدماتی با صرف اعتبار بالغ بر 410 میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری از آنها آغاز می‌شود.

مرادزاده افزود: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی مرهون خون همه شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی است و وظیفه ما است تا از این موقعیت نهایت تلاش و خدمات‌دهی به مردم شریف را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

فرماندار خلیل‌آباد با اعلام اینکه در سال 1390 تعداد 139 پروژه در این شهرستان با اعتبار 70 میلیارد ریال اجرا شده است، اظهار داشت: تمام راه‌های روستایی شهرستان خلیل‌آباد آسفالت شده است و راه خاکی منتهی به هیچ روستایی را نداریم.

وی گفت: بیمارستان خلیل‌آباد در سفر اخیر ریاست‌ جمهوری به خراسان‌رضوی جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت و امسال شهروندان خلیل‌آبادی شاهد بهره‌برداری از این پروژه بهداشتی درمانی شهرستان خواهند بود.

فرماندار خلیل‌آباد، رسانه‌ها را بهترین ارتباط دهنده خدمات مسئولان به جامعه دانست و ضمن تقدیر از خدمات خبرنگاران شهرستان افزود: در این هفته توسط رسانه‌ها خدمات دولت برای مردم تشریح شود.

مرادزاده با تجلیل از شهدای انقلاب خاطرنشان کرد: شهدا مسیر خدمت‌رسانی را برای مسئولان ترسیم کرده‌اند و شهیدان رجایی و باهنر دیگر نمونه‌ها و الگوی چگونگی خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول