اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجلاسیه سرداران شهید خلیل‌آباد:

مجموعه فرهنگ‌نامه شهدای شهرستان خلیل‌آباد رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری اجلاسیه سرداران شهید و 270 شهید خلیل‌آباد گفت: هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه سرداران شهید خلیل‌آباد، مجموعه فرهنگ‌نامه شهدای شهرستان خلیل‌آباد رونمایی می‌شود.

مجموعه فرهنگ‌نامه شهدای شهرستان خلیل‌آباد رونمایی می‌شود

به گزارش فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام محمد گل‌قنددشتی صبح امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: برای نخستین ‌بار اجلاسیه شهدای شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود.

ستاد برگزاری اجلاسیه سرداران شهید و 270 شهید خلیل‌آباد در رابطه با برگزاری این اجلاسیه گفت: اجلاسیه 11 سردار شهید و 270 شهید شهرستان خلیل‌آباد گامی در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت و خون شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ناحیه خلیل‌آباد افزود: کمیته‌های مختلف از ابتدای سال جاری در حوزه‌های فرهنگی، مالی، تبلیغی تشکیل شد که هر یک در زمینه ماموریت‌های محوله اقداماتی را داشته‌اند.

وی برگزاری این اجلاسیه را هم‌زمان با ایام هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها در امر برگزاری این مراسم دخیل هستند.

وی به سیاست دشمن در از بین بردن فرهنگ شهید و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: گوی سبقت برای رسیدن به شهادت در راه خدا هنوز در بین ملت ما جاری است و دشمن بی‌راه فکر می‌کند که می‌تواند مردم ایران اسلامی را از مسیر شهدا و انقلاب دور کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ناحیه خلیل‌آباد نیز به فرارسیدن 17 شهریور سالروز شهدای به‌خون خفته میدان شهدای تهران اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها، الگو و پیشرو و در دنیا مطرح است.

دبیر ستاد برگزاری اجلاسیه سرداران شهید و 270 شهید خلیل‌آباد، حلقه اتصال ملت و رهبری معظم انقلاب اسلامی را ناگسستنی دانست.

وی در ادامه به اجلاس تهران اشاره کرد و گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در کشور و سخنان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی در این اجلاس که سران 120 کشور حضور داشتند بازتاب بزرگی را در بین ملل دنیا داشت.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول