اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تعاون

تاکید فرماندار خلیل‌آباد بر اصلاح سیستم بانکی کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: سیستم بانکی کشور باید اصلاح شود.

تاکید فرماندار خلیل‌آباد بر اصلاح سیستم بانکی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: علیرغم ارائه خدمات در طول 8 سال گذشته به تعاونگران، و تلاش بانک‌ها در ارائه تسهیلات به بخش تولید کشور، می‌طلبد نگاه بهتری را به این بخش اقتصادی کشور داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد با تبریک هفته تعاون به تعاونگران اظهار داشت: مدیران تعاونی‌ها هم باید در بر آوردن انتظارات بانک‌ها جهت دریافت اعطای تسهیلات همکاری بیشتری را داشته باشند.

وی به هدف از ایجاد شرکت‌های تعاونی اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل تعاونی‌، یعنی در کنار یکدیگر و با مشارکت اعضا کارکردن است.

مرادزاده به ضرورت توجه به این بخش اقتصادی کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: واگذاری کارها به مردم و سپردن امور و انجام فعالیت اقتصادی و ایجاد اشتغال، تنها از روش تعاونی مقدور است.

وی به فعالیت بیش از 200 شرکت تعاونی در شهرستان خلیل‌آباد اشاره کرد و گفت: تشکیل تعاونی در سال‌جاری  در شهرستان خلیل‌آباد نوید توجه مردم و روی آوردن آنها به کار جمعی است.

فرماندار خلیل‌آباد با اعلام اینکه تعاونی‌ها باید روی به فعالیت‌های بزرگ اقتصادی و تولیدی بزرگتر آورند، افزود: هر چه ایده و خلاقیت در بین اعضا و مدیران تعاونی‌ها باشد موفقیت در آن مجموعه بیشتر است.

وی ایجاد تعاونی‌های سهام عدالت و فراگیر ملی را توجه دولت نهم و دهم به اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست و گفت: ایجاد هر یک از این تعاونی‌ها و نیز سایر تعاونی‌ها را شاهد هستیم که چه خدماتی خوبی را ایفا نموده‌اند.

حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد که به همراه جمعی از تعاونگران شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون در این دیدار که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در گزارشی، گفت: برای توسعه و رشد اقتصادی‌، هیچ وظیفه‌ای جز خدمت شایسته و صادقانه نداریم.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه در قانون اساسی و دستورالعمل‌های صادره ماموریت‌های مختلفی برای بخش تعاونی دیده شده است، افزود: ایجاد و زمینه اجرای خدمات لازم به افرادی که توانمندی در بخش‌های تولیدی، خدماتی،کشاورزی و دامپروری و .... را دارند، بر اساس قانون باید امکانات لازم در اختیار این اشخاص داده شود تا بتوانند در عرصه خدمات‌رسانی تلاش کنند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول