اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات خرد به شهرستان خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد از اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات خرد در سال جاری به شهرستان خلیل‌آباد خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات خرد به شهرستان خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حسین نوری ظهر امروز در نشست با مدیران شرکت‌های تعاونی کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: از اعتبارات سال گذشته صد درصد سهم ابلاغی به بانک ملی خلیل‌آباد که مبلغ 6 میلیون و 135 هزار ریال بود به 175 نفر از متقاضیان معرفی شده توسط دستگاه‌های اجرایی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 70شرکت تعاونی کشاورزی در این شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: با ایجاد اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی در شهرستان خلیل‌آباد، این اتحادیه می‌تواند نقش بسزایی در ساماندهی این تعاونی‌ها داشته باشد.

نوری با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده در سال جاری به مشاغل خانگی و خرد در شهرستان اظهار داشت: امسال مبلغ 43 میلیون و 767 هزار ریال به شهرستان اختصاص یافته است که با ابلاغ آن به بانک‌‌ها و بحث در کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان، متقاضیان توسط دستگاه‌های اجرایی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

نوری با اعلام اینکه سال گذشته اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان خلیل‌آباد، مبلغ 34 میلیون و 661 هزار ریال بود، اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 90 درصد این اعتبار جذب شده است و امید است تا پایان ماه جاری صد درصد اعتبارات توسط بانک‌ها به افراد متقاضی پرداخت شود.

وی نیز از اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات خرد به شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: به کسانی که تخصصی را دارند و می‌توانند با ایجاد کارگاه کوچک تلاش اقتصادی داشته باشند از این اعتبارات بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد در ادامه این نشست با اشاره به جایگاه تعاونی‌ها در کشور افزود: با روندی که در شهرستان به وجود آمده است، امید است تا پایان سال در شهرستان خلیل‌آباد 30 شرکت تعاونی در شاخه‌های مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول