اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

مراکز پزشکی بوکان ملزم به رعایت اصول فنی در دفع پسماندها شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: مراکز بهداشتی بوکان ملزم به رعایت اصول فنی و زیست محیطی در زمینه دفع پسماندها شدند.

مراکز پزشکی بوکان ملزم به رعایت اصول فنی در دفع پسماندها شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بوکان که به منظور مدیریت صحیح پسماندهای شهری، بیمارستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهر تشکیل شد، اظهار داشت: دفع اصولی پسماندهای شهری از موارد مهمی است که می‌بایست توسط مدیریت اجرایی پسماند مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این امر مستلزم همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط است، تصریح کرد: در این راستا شهرداری و بیمارستان و مطب‌ها ملزم به رعایت اصول فنی و زیست محیطی در زمینه دفع پسماندها شده‌اند.

عباسی خواستار پیگیری مستمر اعضای این کارگروه در زمینه مدیریت اجرایی برنامه‌های مدیریت صحیح پسماند شد و افزود: رعایت اصول بهداشتی در دفع پسماندها نه تنها سلامت جانی تک تک افراد جامعه را تضمین می‌کند بلکه جلوی بسیاری از اضافه‌کاری‌ها را در این زمینه می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اعتراضات شهروندان بوکانی نسبت به نحوه جمع‌آوری زباله در این شهر این امر به شهرداری تذکر داده شده تا هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف سازد.

عباسی افزود: روش‌های سنتی جمع‌آوری زباله در این شهر متناسب با شرایط محیطی شهرهای بزرگ نیست، بر این اساس شهرداری مکلف به استفاده از فن‌آوری‌های نوین است.

وی بهبود کیفیت خدمات شهری را مهم‌ترین هدف اجرای این طرح دانست و گفت: به‌کارگیری ماشین‌آلات و تجهیزات جدید و به روز نقش مهمی در رفاه و آسایش شهروندان دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول