اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مهرماه امسال

7 ایستگاه ثابت بازیافت زباله در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان گفت: تا پایان مهرماه امسال هفت ایستگاه ثابت بازیافت در سطح شهرستان اصفهان احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

7 ایستگاه ثابت بازیافت زباله در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

تیمور باجول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان مدیریت پسماند را یکی از شاخص‌های توسعه پایدار شهر‌ها دانست و اظهار کرد: استفاده مجدد برای کاهش هزینه‌های آب، برق و سایر انرژی‌ها از قطع 17 اصله درخت جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه میزان زباله‌ها و پسماند‌هایی که در سطح شهر اصفهان بازیافت می‌شود تا پایان امسال باید 20 درصد افزایش پیدا کند، ادامه داد: براساس این موضوع تا پایان امسال باید روزانه 170 تن مواد بازیافتی در اصفهان جمع‌آوری شود.

مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان به احداث و راه‌اندازی ایستگاه‌های ثابت بازیافت در سطح مناطق 14 ‌گانه اصفهان اشاره و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این سازمان در آینده‌ای نزدیک تمام مناطق موجود در سطح اصفهان از ایستگاه‌های ثابت بازیافت برخوردار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان مهرماه امسال هفت ایستگاه ثابت بازیافت در سطح شهرستان اصفهان احداث و به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: هم‌چنین تا پایان امسال 10 ایستگاه ثابت بازیافت در سطح مناطق 14 ‌گانه اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

باجول با بیان اینکه اصفهان در راستای بازیافت زباله‌ها و پسماند‌های عادی در سطح شهر رتبه نخست را در سطح کشور دارد، تاکید کرد: در حال حاضر 300 تن مواد بازیافتی در اصفهان وجود دارد که تنها 150 تن از این مواد به صورت روزانه در اصفهان جمع‌آوری می‌شود که به دلیل این موضوع نمره 20 به خودمان نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول