اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین:

منشور اجرایی مراکز درمانی مولد زباله‌های عفونی تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین گفت: به‌زودی شرح وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی امر بهداشت شهری در قالب منشور اجرایی تهیه و تنظیم و اجرایی می‌شود.

منشور اجرایی مراکز درمانی مولد زباله‌های عفونی تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین، احمد ملایری تصریح کرد: زباله‌های عفونی یکی از معضلات اصلی شهرهای در حال توسعه بوده و در جهت مدیریت صحیح و اصولی آن نیازمند همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین زندگی سالم در شهری پویا و شاداب را حق شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: تامین سلامت شهروندان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در این راستا منشور اجرایی مراکز درمانی دولتی و خصوصی تولیدکننده زباله‌های عفونی، پس از تهیه و تنظیم اجرایی خواهد شد.

وی در ارتباط با وی‍ژگی‌ها و مزایای این منشور اجرایی گفت: تعیین شرح وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی بهداشت و مراکز درمانی دولتی و خصوصی تولیدکننده زباله‌های عفونی از جمله ویژگی‌های این منشور بوده و با نهایی و اجرایی شدن آن، با مراکز تولیدکننده زباله‌های عفونی سطح شهر به صورت تخصصی برخورد و مدیریت می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین در پایان افزود: بر اساس قانون، بی‌خطرسازی، جمع‌آوری بهداشتی، دفع و دفن زباله‌های عفونی بر عهده خود مراکز درمانی و بهداشتی دولتی و خصوصی تولیدکننده بوده و سازمان‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها در جهت تامین سلامت شهروندان و حل این موضوع به عنوان یک معضل شهری، به عنوان بازوی توانمند مدیریت شهری عمل می‌کنند. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول