اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری در صحن علنی شورا

عبوری: هر ساعتی از شب در ساری زباله دیده می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار ساری وضعیت زباله در شهر ساری را اسفناک دانست و گفت: هر ساعتی از شب در سطح شهر زباله دیده می‌شود که سطل‌های زباله در حال تغییر به سکوی انتقال زباله در شهر ساری است.

عبوری: هر ساعتی از شب در ساری زباله دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی عبوری یکشنبه شب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به وضعیت نابسامان تابلوهای تبلیغاتی شهر ساری گفت: وضعیت تابلوهای تبلیغاتی شهر ساری ساماندهی‌شده نیست.

وی ادامه داد: تابلوهای تبلیغاتی موجود در مرکز مازندران مصوبه شورای شهر و کارگروه زیباسازی را دارد و همچنان آلودگی بصری را برای شهر ساری به وجود آورده است.

شهردار مرکز مازندران با بیان اینکه واحد زیباسازی شهر ساری فعالیت خود را در ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شروع کرده است، تصریح کرد: بحث نورپردازی شهر ساری از جلوه‌های زیباسازی است که در چند طراحی شهری به صورت آزمایشی انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح جامع هدایت آب‌های سطحی در شهر ساری خبر داد و گفت: در حال انتخاب پیمانکار در اجرای دو طرح آب‌های سطحی هستیم که در هفته‌های آینده مراحل اجرای کانال اصلی نیز انجام می‌شود.

عبوری رنگ‌آمیزی جداول را از دیگر اقدامات زیباسازی شهر ساری اعلام کرد و اشاره کرد: تملک و بازگشایی کمربندی شمالی ساری انجام و تا پایان سال کمربندی غربی مرکز مازندران در چهار فاز بازگشایی می‌شود.

شهردار ساری توسعه فضای سبز در مرکز مازندران را در فعالیت‌های شهرداری ساری دانست و خاطرنشان کرد: برخی اراضی بدون استفاده شهرداری ساری به فضای سبز شهری اختصاص می‌یابد.

وی به اصلاح هندسی در معابر شهر ساری اشاره کرد و ادامه داد: بحث راست‌گرد در پل نبوی و ورودی بلوار ارتش در حال شکل‌گیری است و مطالعه و مکاتبات آن نیز انجام شده است.

عبوری از ایجاد پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر ساری خبر داد و گفت: با ورود سرمایه‌گذار و یا اقدام ضربتی از سوی شهرداری پارکینگ طبقاتی در مرکز مازندران احداث می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری الهیه با ظرفیت 220 خودرو به صورت الکترونیکی در اختیار شهرداری ساری قرار می‌گیرد.

عبوری وضعیت پیاده‌روسازی در شهر ساری را متناسب با مردم مرکز استان ندانست و اظهار داشت: طراحی جدید پیاده‌روسازی از سوی شهرداری در حال اجرا است. اگر این طرح در چند منطقه ساری مطلوب واقع شد در سطح شهر تسریع می‌یابد.

شهردار ساری وضعیت زباله در شهر ساری را اسفناک دانست و گفت: هر ساعتی از شب در سطح شهر زباله دیده می‌شود که سطل‌های زباله در حال تغییر به سکوی انتقال زباله در شهر ساری است.

وی ادامه داد: در انتقال زباله‌های ساری به سکوی زباله واقع در ابتدای کمربندی جنوبی مجوز لازم را از محیط زیست اخذ کردیم و قرارداد پنج ساله با پیمانکار نیز منعقد شد.

عبوری به بحث بازگشایی مدارس و ایجاد رفاه برای تردد دانش‌آموزان در سطح شهر ساری پرداخت و ابراز داشت: نظافت اطراف مدارس و خط کشی پیاده‌روها در دستور کار شهرداری ساری قرار گرفت.

شهردار ساری با اشاره به اینکه قبل از اجرای پل ولیعصر آب‌گرفتگی در میدان خزر را نداشتیم، بیان داشت: یکی از ستون‌های پل در مسیر کانال قرار گرفت و موجب آبگرفتگی در این منطقه شد.

وی گفت: پیمانکاری برای هدایت آب‌های سطحی که در میدان ولیعصر جمع می‌شوند انتخاب شد تا مسیر کانال اصلی را به سمت دیگری هدایت کند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول