اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری گیلان:

انفعال در قبال ارزش‌ها آسیب اجتماعی است

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری گیلان خواستار بررسی و ارائه راهکار مشکلات جامعه توسط بسیج حقوقدانان شد و گفت: بی‌تفاوتی و انفعال در قبال ارزش‌ها آسیب اجتماعی است.

انفعال در قبال ارزش‌ها آسیب اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدجواد حشمتی صبح امروز در جلسه شورای عالی بسیج حقوقدانان گیلان گذشتن از جان و مال برای حفظ ارزش‌ها را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: کانون بسیج حقوقدانان باید مشکلات جامعه را به صورت تخصصی بررسی کرده و راهکارهای آن را ارائه کند.

وی بر آسیب‌شناسی جامعه تاکید کرد و افزود: بی‌تفاوتی و انفعال در قبال ارزش‌ها یکی از آسیب‌ها در جامعه است.

حشمتی بررسی چالش‌های حقوقی جامعه را از وظایف بسیج حقوقدانان خواند و تصریح کرد: تخصصی شدن کانون‌های بسیج حقوقدانان باید جدی گرفته شود.

رئیس کل دادگستری گیلان بسیاری از مشکلات جامعه را مربوط به عدم آگاهی صنوف نسبت به تکالیف آنها برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج حقوقدانان برای اینکه بتواند اثرگذار باشد باید آسیب‌ها را طبق قوانین به صنوف ابلاغ کند.

وی رسالت بسیج حقوقدانان را مهم و خطیر خواند و ابراز کرد: کانون بسیج حقوقدانان باید برای برنامه‌ها تقسیم کار داشته باشد.

حشمتی خواستار ایجاد کانون‌های بسیج حقوقدانان در گیلان شد و بیان کرد: بسیج حقوقدانان باید در انجام رسالت و تکالیف خود پیشگام باشد.

رئیس کل دادگستری گیلان بر انجام فعالیت‌های بنیادین معنوی و اخلاقی در جامعه تاکید کرد و گفت: شناسایی نقاط ضعف و چالش‌های حقوقی از جمله وظایف کانون بسیج حقوقدانان است.

وی با اشاره به اینکه از ابزار دستگاه‌ها باید به نحو مطلوب شود، اذعان کرد: هنر استفاده از ظرفیت‌ها و پرداختن به موضوع‌ها از موفقیت‌های ساختار جمعی است.

حشمتی در ادامه توهین به نبی اکرم (ص) را از زشتی‌های دنیای امروز نامید و اظهار کرد: کلیپ موهن چند دقیقه‌ای موجی از انزجار در دنیای اسلام را پدید آورده است.

به گزارش فارس، محمدجواد حشمتی رئیس کل دادگستری گیلان در مراسم مذکور به ریاست شورای عالی سازمان بسیج حقوقدانان گیلان منصوب شد.

همچنین رحیم نیکرو، مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان رشت شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول