اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

6000 طرح کشاورزی مصوب شده است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 6 هزار طرح توسعه کشاورزی در ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی مصوب شده است.

6000 طرح کشاورزی مصوب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اشرف منصور ظهر امروز در بیست و ششمین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در پرداخت تسهیلات بانکی 100 درصد رشد داشته‌ایم و رتبه چهارم کشور را بعد از استان‌های فارس، خوزستان و لرستان داریم.

منصوری تصریح کرد: از طرح‌های مصوب در طرح توسعه کشاورزی‌، تا‌کنون به هزار و سه فقره پرونده 345 هزار و 182 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به وضعیت طرح‌های توسعه کشاورزی در استان، افزود: 6 هزار طرح توسعه کشاورزی با اعتبار 431 میلیارد تومان در ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی استان مصوب شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از این تعداد طرح مصوب 15 هزار و 43 فقره پرونده با اعتبار 529 هزار و 180 میلیون ریال انعقاد قرارداد شده است و 4 هزار و 27 طرح نیز در بانک کشاورزی برای گرفتن تسهیلات پذیرفته شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین عقد قرار‌دادها را شهر کرمانشاه و کمترین عقد قرار‌داد را شهرستان ثلاث باباجانی داشته است، خاطرنشان کرد: شهرستان گیلانغرب با 115.9 درصد پیشرفت نسبت به ظرفیت، میزان جذب تسهیلات را داشته است. 

منصوری خاطرنشان کرد: در جلسات ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی 14 طرح با اعتبار 783 هزار و 788 میلیون ریال با اشتغالزایی 390 نفر به صورت مستقیم و هزار و 520 نفر به صورت غیرمستقیم تصویب و آماده پرداخت تسهیلات هستیم.

وی سطح اراضی انعقاد قرارداد شده را 2 هزار و 567 هکتار برشمرد و گفت: چهار و 500 هکتار مطالعه شده برای احداث 10 پروژه باغی در دست اجرا داریم.

رئیس جهاد کشاورزی استان بر اجرای طرح‌ها تاکید کرد و گفت: تا‌کنون 253 مورد بازدید از اجرای طرح داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه 55 مورد از طرح‌های مصوب تا‌کنون به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: وضعیت پیشرفت 81 مورد کمتر از 30 درصد، 71 مورد نیز بین 30 تا 60 درصد بوده و 101 مورد از این طرح‌ها نیز بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول