اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی باشت:

210 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی باشت تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باشت از تصویب 210 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

210 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی باشت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یازدهمین نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان باشت در محل جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

فرج‌الله نارکی با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی دارد، ابراز داشت: تشکیل کارگروه بخش کشاورزی یکی از برنامه‌های دولت برای توسعه کشاورزی است.

دبیر کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان باشت اظهار داشت: توسعه توان و افزایش تولید و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی از مهم‌ترین اهداف تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی است.

نارکی با اشاره به توانمندی‌های شهرستان باشت در بخش کشاورزی بیان کرد: وجود شرایط آب و هوایی مناسب و مطلوب و خاک مستعد باشت را به قطب کشاورزی استان تبدیل کرده است.

وی اذعان داشت: تولید انواع محصولات صیفی، زراعی، باغی و طیور باعث شده در تمام فصول سال این شهرستان محصول به بازار عرضه کند.

مدیر جهاد کشاورزی باشت با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی در بخش کشاورزی پرداخت می‌کند، افزود: با توجه به شرایط و قابلیت‌های شهرستان باشت اعطای این تسهیلات کمک خوبی به کشاورزان است و موجب توسعه کشاورزی می‌شود.

این مقام مسئول در امور کشاورزی باشت با بیان اینکه تاکنون 210 طرح در جلسه کارگروه بخش کشاورزی باشت تصویب شده است، ابراز کرد: این طرح‌ها در زمینه باغی، زراعی و دام و طیور است.

بخشدار بوستان نیز در این نشست از توجه اعضای جلسه به بخش کشاورزی تشکر کرد.

جلال رحیمی خاطرنشان کرد: هدف اصلی کارگروه توسعه بخش کشاورزی باید ایجاد اشتغال باشد و از اعضای کارگروه خواست تا طرح‌ها را بدون کار کارشناسی تصویب نکنند و طرح‌های غیر کارشناسی تصویب نشود.

در این نشست همچنین دیگر اعضای کارگروه به بیان نظرات خود پیرامون توسعه بخش کشاورزی پرداختند و چند طرح نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول