اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه(س)

مرکز آموزش‌های تخصصی حوزوی علامه مجلسی در اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: امروز ‌در سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه(س) مرکز آموزش‌های تخصصی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان افتتاح شد.

مرکز آموزش‌های تخصصی حوزوی علامه مجلسی در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسم افتتاحیه مرکز آموزش‌های تخصصی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که ویژه برادران طلبه است، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد امام جمعه اصفهان، حبیب‌رضا ارزانی مسئول دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان، جمعی از خواهران طلبه جدیدالورود سطح دو و سه موسسه آموزشی بانو مجتهده امین و برادران طلبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حضور داشتند.

این مرکز به طور کامل زیر نظر حوزه علمیه قم فعالیت می‌کند و در سال جاری تنها رشته شیعه‌شناسی را که مصوب حوزه علمیه قم است و سرفصل‌های آن توسط این مرکز تعیین شده را با 75 واحد درسی عرضه می‌کند و این در حالی است که تعداد واحدهای درسی این رشته در دانشگاه‌ها تنها 24 عدد است.

گفتنی است این مرکز به زودی به صورت موسسه در می‌آید تا به آموزش تخصصی رشته‌های دیگر حوزوی برای طلاب بپردازد.

همچنین قرار است حوزه علمیه بانو مجتهده امین ویژه خواهران از آغاز سال جدید به صورت موسسه عالی درآید تا خواهران طلبه نیز همگام با برادران به یادگیری درس‌های حوزوی به شیوه تخصصی بپردازند.

گزارش فارس حاکی است در پایان این مراسم حجت‌الاسلام ارزانی حکم مدیریت مرکز آموزش‌های تخصصی علامه مجلسی را به حجت‌الاسلام احمدیان از فعالان و مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اهداء کرد و طلاب موسسه آموزشی علامه مجلسی در کلاس‌های توجیهی این مرکز شرکت کردند.

به گزارش فارس، به جز مرکز تخصصی حوزوی علامه مجلسی که نخستین مرکز وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان است، دو مرکز تخصصی حوزوی دیگر در اصفهان فعال هستند که یکی موسسه‌ای است که زیر نظر آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان قرار دارد و دیگری مرکز تخصصی اخلاق است که زیر نظر آیت‌الله ناصری اداره می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول