اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اردبیل:

اعضای کمیسیون صنایع مجلس به اردبیل می‌آیند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بازدید از واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات بخش خصوصی به اردبیل سفر می‌کنند.

اعضای کمیسیون صنایع مجلس به اردبیل می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیر موذن ظهر امروز در جلسه هیئت نمایندگان اتاق اردبیل با بیان اینکه با حضور در مجلس هماهنگی‌های لازم درباره این سفر انجام شده است، اظهار داشت: علاوه بر اعضای کمیسیون صنایع مجلس نهاوندیان رئیس اتاق ایران و جمعی از مسئولان بخش دولتی نیز به اردبیل سفر خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش سه روزه ضمن بازدید از واحدهای تولیدی، برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور بخش خصوصی و دولتی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و مسائل اقتصادی استان برگزار خواهد شد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان اظهار امیدواری کرد: این همایش فرصت مناسب برای بخش خصوصی محسوب می‌شود و در آن تلاش خواهیم کرد مسائل اقتصادی استان را در ابعاد مختلف جهت طرح در سطح کلان و یافتن موثرترین راهکار برای برون رفت از تنگناهای موجود و نیز توسعه اقتصادی استان مورد کنکاش قرار دهیم.

حمایت استاندار اردبیل از بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با ابراز خرسندی از انتخاب اکبر نیکزاد به سمت استاندار اردبیل یادآور شد: نیکزاد چهره مردمی و پر تلاش است و نسبت به بخش خصوصی نگرش بسیار مثبتی دارند و مطمئناً حضور ایشان در اردبیل موجب رشد و شکوفایی صنعت و تولید استان خواهد بود.

پیرموذن در پایان سخنان خود اظهار داشت: بر اساس تعهد و رسالتی که به عنوان بخش خصوصی داریم برای افزایش اشتغال، رونق تولید و توسعه استان در کنار استاندار پر تلاش خواهیم بود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول