اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

ارتباط مجلس و حوزه‌های علمیه تقویت شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت ارتباط روحانیون مجلس و حوزه‌های علمیه موجب رفع بسیاری از نواقص عملکرد مجلس شورای اسلامی می‌شود.

ارتباط مجلس و حوزه‌های علمیه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در دیدار اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله نوری‌همدانی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: رابطه روحانیون مجلس شورای اسلامی و مراجع رابطه بسیار مستحکمی است که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر بهبود فعالیت مجلس خواهد گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان روحانی در مجلس ادامه داد: روحانیون مجلس به یک پشتوانه معنوی برای فعالیت‌های خود نیاز دارند که مرجعیت می‌تواند بهترین پشتوانه برای آنان باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی به عنوان یک مجمع فقهی در مجلس شناخته شده و نقش حساسی در رابطه با تطبیق قوانین با فقه دارد.

وی با اشاره به اینکه روحانیون مجلس باید جوابگوی بسیاری از مسائل فقهی در مجلس باشند اظهار کرد: به همین خاطر ارتباط تنگاتنگ میان فراکسیون روحانیت مجلس و مراجع بسیار ضروری است.

آشتیانی با اشاره به چالش‌های اقتصادی کنونی کشور بیان داشت: روحانیون مجلس در جلساتی که برای رفع این مشکلات تشکیل می‌شود، نماینده داشته و در این زمینه تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اهمیت تبادل اطلاعات میان حوزه‌های علمیه و روحانیون مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این ارتباط می‌تواند بسیاری از آسیب‌های قوانین را کنترل کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ارتباط تنگاتنگ روحانیون مجلس و حوزه‌های علمیه می‌تواند در حل مشکلات حوزه‌های علمیه و توجه شایسته به این نهاد مهم در نظام اسلامی نیز تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول