اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

معلمان گنجینه‌ای ارزشمند هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان گنجینه‌ای ارزشمند هستند، گفت: دانش‌آموزان باید همواره از این گنجینه ارزشمند بهره ببرند.

معلمان گنجینه‌ای ارزشمند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در جمع دانش‌آموزان و معلمان شهرستان البرز ضمن خیرمقدم به دانش‌آموزان و مربیان مدرسه، با اشاره به سالگرد آغاز دفاع مقدس اظهار کرد: امروز به برکت رزمندگان جنگ تحمیلی و ایثارگری‌ شهدا و جانبازان قادر به تحصیل علم و دانش هستیم.

وی با اشاره به مناسبت‌های دهه کرامت و آغاز سال تحصیلی، ولادت امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان؛ حضرت معصومه (س) را کریمه اهل بیت معرفی و تصریح کرد: شناخت ائمه اطهار و اهل بیت ایشان در تقویت ایمان و اعتقادات انسان‌ها کمک می‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدیث "اطلب‌العلم من‌المهد الی‌اللحد" از پیامبر اکرم (ص) تأکید کرد: به فرموده پیامبر اسلام (ص) و تأکید ایشان بر لزوم تحصیل علم، باید در تمام دوران زندگی خویش به کسب علم و دانش بپردازیم.

حسینی معلم را پدر دوم دانش‌آموزان دانست و از دانش‌آموزان خواست تا به معلم خویش احترام بگذارند زیرا معلمان گنجینه ارزشمندی هستند که دانش‌آموزان باید از آنها کسب معرفت کنند.

وی خطاب به دانش‌آموزان تأکید کرد: باید قدردان پدران و مادران بود که شرایط تحصیل و کسب علم معرفت را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: دانش‌آموزان باید علاوه بر خوراک بدن به خوراک روح که همان معنویات است نیز توجه داشته باشند.

حسینی از اولیا و مربیان دانش‌آموزان خواست تا در تربیت فرزندان و دانش‌آموزان خود کوشا باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان ابراز کرد: امید است در رشد و تربیت فرزندان و دانش‌آموزان جامعه موفق باشیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول