اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت

فریاد «لبیک یا رسول‌الله » در مدارس اردبیل پیچید

خبرگزاری فارس: مراسم زنگ مهر و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی در کلیه مدارس استان اردبیل به صدا درآمد و دانش‌آموزان یک صدا فریاد « لبیک یا رسول‌الله » سر دادند.

فریاد «لبیک یا رسول‌الله » در مدارس اردبیل پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  در این مراسم که صبح امروز با حضور استاندار اردبیل و در بخش موران و مدرسه راهنمایی شهید عالی‌زاده پرچین برگزار شد، دانش‌آموزان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند فریاد «لبیک یا رسول‌الله» را سر داده و با اعلام بیزاری از دشمنان اسلام حمایت خود را از ساحت رسول‌الله ابراز کردند.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از نظام تعلیم و تربیت به عنوان مجموعه برجسته و شاخص در سطح کشور یاد کرد و گفت: آموزش و پرورش ما امروز مزین به ارزش‌های بالای انسانی و اسلامی است.

احمد محمودزاده با بیان اینکه در نظام تعلیم و تربیت اسلامی مقصد تربیت انسان خدا محور است، افزود: ما در حالی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنیم که یاد و نام نبی مکرم اسلام سراسر جان ما را آکنده از نور ایمان کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: از سال تحصیلی جدید 52 مدرسه خاص به مجموعه آموزش و پرورش استان افزوده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل اضافه کرد: این مدارس شامل استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، شاهد و... است.

این مسئول با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرایی می‌شود، اظهار داشت: آنچه که در این سند مهم به نظر می‌رسد ایجاد تحول روحی و تربیتی بین دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمودزاده در پایان سخنان خود بیان داشت: در سال تحصیلی جدید نظام آموزشی جدید به مرحله اجرا درمی‌آید و بیش از 200 هزار دانش‌آموز ماه مهر و مهربانی را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول