اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس:

جشن‌های میلاد رضوی به اشاعه فرهنگ رضوی کمک شایانی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشن‌های میلاد رضوی ‌کمک شایانی به اشاعه فرهنگ رضوی در سرتاسر جامعه دارد.

جشن‌های میلاد رضوی به اشاعه فرهنگ رضوی کمک شایانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری‌ جشن‌های میلاد رضوی، لاله افتخاری، با بیان این مطلب که در این جشن‌ها واقعیت‌ها و مخاطبان در نظر گرفته شوند، اظهار کرد: بررسی زندگی‌نامه حضرت رضا(ع) از ‌روی مستندات در راستای پیشبرد ترویج فرهنگ رضوی در این جشن‌ها نقش بسزایی دارد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقام و منزلت حضرت رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت فاطمه معصومه(س) در نزد مردم ایران گفت: عشق و ارادت به حضرت رضا(ع) مختص شیعیان نیست چرا که کرامت و فیوضات این بزرگواران شامل حال پیروان‌ سایر مذاهب و حتی غیر‌مسلمانان نیز شده است.

وی با اشاره به مصادف شدن دهه ‌کرامت با هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نماد شجاعت و رشادت رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال جنگ‌ تحمیلی علیه ایران است.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه دستگاه‌های فرهنگی دانست و یادآور شد: فرهنگ ایثار و فداکاری این عزیزان در دوران دفاع مقدس باید ‌سرلوحه همگان قرار گیرد.

این مسئول در پایان با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن در برنامه‌های فرهنگی – اسلامی تصریح کرد: دشمن تلاش زیادی برای بی روح جلوه دادن این برنامه‌ها دارد که حضور فعالان فرهنگی‌ خصوصاً آستان قدس رضوی در این عرصه‌‌ها تلاشی در راستای ناکام ساختن اهداف دشمنان است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول