اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال طلای المپیک لندن:

پیروزی‌ام در مسابقات ورزشی نذر امام رضا(ع) بود

خبرگزاری فارس: قاسم رضایی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی در المپیک لندن گفت: نخستین بار در مسابقات رده جوانان نذر کردم که در صورت موفقیت به پابوس امام رضا(ع) بروم و تا آن زمان به مشهد نرفته بودم.

پیروزی‌ام در مسابقات ورزشی نذر امام رضا(ع) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم رضایی صبح امروز در حاشیه شرکت در جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) که به صورت سراسری در مازندران در حال برگزاری است درباره ارادت به ائمه و مدد گرفتن از امامان معصوم، اظهار داشت:‌ انسان‌ها باید به جایی وصل باشند و ما ایرانیان به ائمه و امامان متصل هستیم و نیرو و انرژی می‌گیریم.

وی ادامه داد:‌ نگرانی‌های ما با توسل به ائمه برطرف می‌شود و همه بچه مسلمان هستیم و از ائمه مدد می‌گیریم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی در المپیک لندن با بیان اینکه اغلب اوقات از امام رضا(ع) مدد می‌گیرم، گفت: حدود سال 80 یا 82 بود که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی رده جوانان کشور در تهران حضور می‌یافتم و تا آن موقع به مشهد نرفته بودم.

این کشتی‌گیر با اشاره به اینکه در آن مسابقات نذر کردم که در صورت کسب موفقیت، به پابوسی امام رضا(ع) بروم، تصریح کرد: پس از مسابقات و کسب پیروزی، مستقیم به زیارت امام رضا (ع) رفتم و آن موقع 19 ساله بودم.

رضایی با بیان اینکه در المپیک هم که مسابقه بزرگی بود، از ائمه مدد خواستم، متذکر شد:‌ علاوه بر تمرینات سخت، نیروی خارجی که همان توسل به ائمه است، ورزشکاران ایرانی را کمک می‌کند که در مسابقات پرانرژی ظاهر شوند.

وی با اشاره به اینکه قبل از المپیک هم تیم کشتی فرنگی به زیارت امام رضا (ع) رفت، اذعان داشت: با همه بچه‌ها ساعت‌ها در حرم امام رضا (ع) نشستیم و از ایشان مدد خواستیم که به ما جواب دادند و توانستیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول