اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران:

جشنواره امام رضا(ع) فرصت فرهنگی برای فرهنگ رضوی است

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در مازندران گفت: جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) فرصت مناسب و خوب فرهنگی برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه اسلامی ایران است.

جشنواره امام رضا(ع) فرصت فرهنگی برای فرهنگ رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در پیامی از مسئولان برگزار کننده جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) به انگیزه برگزاری هفتمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) قدردانی کرد.

در پیام نماینده مقام معظم رهبری در مازندران آمده است: جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) فرصت مناسب و خوب فرهنگی برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه اسلامی ایران عزیزمان است که البته رفته رفته در حال کامل شدن حلقه‌های به‌هم پیوسته بین‌المللی نیز قرار گرفته است.

در ادامه این پیام آمده است: ترویج فرهنگ رضوی ترویج عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، دین‌گرایی، مهربانی، مردم‌داری و ساده‌زیستی رضوی است که در مجموع توجه انسان را از زخارف دنیوی به ذخائر اخروی است و ما باید ارتباط گسترده آحاد علاقمندان به امام رضا(ع) را زنده جاودانه بروز کنیم تا حضور محسوس و ملموس آن امام همام را در جامعه دینی خویش عینی‌تر و عملی‌تر ساخته و این گنجینه بزرگ معنوی و فرهنگی را در متن زندگی مردم جاری نگه داریم.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران اذعان داشت: جا دارد در این فرصت از طراحان و مبتکران این جشنواره و کسانی که هرساله خدمت برگزاری آن را برعهده داشته و عنوان خادم فرهنگی امام رضا(ع) را در راستای انسجام بخشی علاقمندان به آن حضرت کمر بسته و تلاش می‌ورزند قدرشناسی و سپاس‌گزاری کرده و توجه آنها را به صورت نوآوری و آرمان‌گرایی هر چه بیشتر تنوع بخشی جلب کند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول