اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان سیرجان خبر داد

آزادسازی 15 هکتار زمین متصرفی در سیرجان

خبرگزاری فارس: دادستان انقلاب و عمومی سیرجان گفت: با تشکیل 35 پرونده از متصرفان منابع ملی 15 هکتار زمین‌های متصرفی مسکن و شهرسازی یا منابع ملی آزاد شد.

آزادسازی 15 هکتار زمین متصرفی در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مهدی بخشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افراد سودجو پس از اقدام به حصارکشی زمین‌های معطل و بلاتکلیف حاشیه یا داخل شهر سیرجان خود را صاحب این املاک معرفی می‌کردند تا پس از گذشت زمان بتوانند با ساخت و ساز یا فروش آنان سودجویی کنند.

وی ابراز داشت: با شکایت‌های منابع طبیعی یا اراضی زمین شهری به 35 پرونده رسیدگی شد و 15 هکتار از چنگ زمین‌خواران به منابع ملی و دولتی بازگشت. 

بخشی با انتقاد از نبود محل نگهداری بیماران حاد و روانی که در جامعه اقدام به جرم و خرابکاری در شهرستان سیرجان می‌کنند، افزود‌: یکی از مشکلات عمده دادستانی و دادگاه سیرجان وقوع جرم توسط افراد حاد و روانی در جامعه است که به لحاظ قانون نمی‌توان آنان را به زندان تحویل داد.

وی گفت: از سویی محلی هم برای نگهداری آنان نیست و شهرستان سیرجان ماهانه و حتی هفتگی موارد بیماران حاد روانی را دارد که مرتکب جرم‌های سنگین مانند مزاحمت مردم‌، شکستن شیشه خودروها ‌یا اقدام به تعرض و حمله به دیگران می‌کنند و این محل مشکل احکام قاضی را برای نگهداری آنان رفع می‌کنند. 

دادستان سیرجان همچنین از کشف 4 هزار و 800 قطعه تجهیزات ماهواره طی دو ماهه گذشته و کاهش 31 درصد چاقوکشی‌، کاهش 100 درصد سرقت و افزایش کشف 80 درصدی مواد مخدر در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان سیرجان خبر داد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول