اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تذکرهای مکرر

خرید و فروش زمین‌های قولنامه‌ای هنوز مهار نشده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خرید و فروش زمین‌های قولنامه‌ای با توجه به بارها تذکر هنوز مهار نشده است.

خرید و فروش زمین‌های قولنامه‌ای هنوز مهار نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه خرید و فروش زمین‌های قولنامه‌ای هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: شاید بارها از تریبون شورای اسلامی شهر به مردم تذکر داده شده تا از خرید زمین‌های قولنامه‌ای که مورد استعلام شهرداری و اداره ثبت و اسناد و املاک قرار نگرفته پرهیز کنند و مسئولان نیز نسبت به این موضوع نظارت‌های لازم را صورت دهند.

وی ادامه داد: با توجه به این تذکرهای عدیده که داده شده باز هم شاهد آن هستیم که عده‌ای سودجو با وعده‌های کاذب نسبت به خرید و فروش این‌گونه زمین‌ها به مردم اقدام می‌کنند و مسئولان امر نیز از این موضوع غافل هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اذعان بر اینکه این زمین‌ها برای شهرداری و دستگاه‌های مربوط مشکل ایجاد می‌کند، گفت: در این مورد باید اطلاع رسانه‌ها وسیع‌تر از گذشته و با بهره‌گیری از رسانه‌های محلی از جمله مطبوعات، رادیو و تلویزیون انجام شود همچنین شهرداری نیز باید در مورد انتقال خدمات به این‌گونه زمین‌ها خودداری و برای رسیدگی به آنها اقدام به بازرسی کند.

*گرانی اجناس به صورت خودسرانه صورت گرفته است

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود گرانی‌های اخیر و افزایش خودسرانه محصولات را در بازار از عوامل عدم کنترل نرخ‌ها دانست و در این ارتباط افزود: رشد نرخ اجناس در بازار اصفهان به صورت دقیقه‌ای پیش می‌رود و این رشد که در برخی مواقع از سوی مردم به صورت خودسرانه صورت می‌گیرد سبب شده تا بازار از کنترل خارج شود.

قربانی تاکید کرد: وضعیت کنونی بازار سبب شده تا مردم در تأمین مایحتاج زندگی خود دچار مشکل شوند.

*بازرسی بر حمل و نقل صورت گیرد

وی در نطق دیگر خود به وضعیت نظارت بر حمل و نقل با آغاز ماه مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبالی که از سوی

دانش‌آموزان از حمل و نقل عمومی و بخش تاکسیرانی صورت می‌گیرد باید در این مورد نظارت‌های شهرداری و تاکسیرانی بر ناوگان خود بیش از پیش باشد تا در این مورد مشکلی متوجه این بخش نشود.

این نماینده مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان وضعیت آسفالت را در معابر مناسب ندانست و اضافه کرد: وضعیت آسفالت در داخل کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی شکل مناسبی ندارد و به همین منظور دست‌اندازهایی در شهر ایجاد شده که خسارت‌های مالی و جانی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول