اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

زمینه تحصیل تمام کودکان علاقمند به دانش را فراهم می‌کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: باید کودکان لازم‌التعلیمی که به هر دلیل خارج از مدرسه باقی مانده‌اند را شناسایی کنیم و شرایط حضور آنها در مدارس را به وجود آوریم.

زمینه تحصیل تمام کودکان علاقمند به دانش را فراهم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران، ساعاتی پیش زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در شهر فرون‌آباد با حضور شهردار، رئیس شورای شهر، مدیران شهری، پرسنل کلانتری، مدیران مدارس و خانواده‌های دانش‌آموزان شهر در مدارس ابتدایی نواخته شد.

علی‌بند علیان در حاشیه این مراسم با اشاره به آغاز سال تحصیلی به خبرنگار ما گفت: دوره آموزش ابتدایی اکنون برگرفته از نگاه قرآنی به تعلیم و تربیت و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) می‌باشد و به لحاظ اهمیتی این دوره سنی، به جرأت می‌توان گفت این دوره اثرگذاری بسیار زیادی بر تربیت و تعلم دانش‌آموزان دارد.

شهردار فرون‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: باید کودکان لازم‌التعلیمی که به هر دلیل خارج از مدرسه باقی مانده‌اند را شناسایی کنیم و شرایط حضور آنها در مدارس را به وجود آوریم.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول