اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

اسلام زمینه‌ساز هدایت بشریت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: دین حضرت محمد (ص) زمینه‌ساز هدایت بشریت و خروج آنها از ظلمت و سیاهی است.

اسلام زمینه‌ساز هدایت بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تویسرکان اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم وقتی نام مقدس حضرت رسول (ص) را می‌برد با تجلیل و تکریم از آن حضرت یاد می‌کند که این امر نشان از مقام و منزلت والای رسول مکرم اسلام دارد.

وی با بیان اینکه خداوند رسول گرامی اسلام را برای هدایت تمام بشریت فرستاده است، ادامه داد: دین حضرت محمد (ص) زمینه‌ساز هدایت بشریت و خروج آنها از ظلمت و سیاهی است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به سر دادن شعار حقوق بشر توسط استکبار گفت: آنان دم از حقوق بشر می‌زنند اما در جایی که به اعتقادات دیگران توهین می‌شود که البته خود آنها سرمنشأ این اقدام موهن هستند، سکوت کرده و اعلام می‌کنند نباید جلوی آزادی را گرفت!.

وی ادامه داد: حال این سؤال پیش می‌آید که چرا وقتی یک نفر کوچکترین مطلبی راجع به هولوکاست می‌نویسد با او به بدترین نحو ممکن برخورد می‌شود اما در مقابل توهین به اعتقادات یک میلیارد و نیم مسلمان سکوت می‌شود؟ این قانون یک بام و دو هواست.

ارزنده در ادامه سخنانش افزود: چرا باید عده‌ای که در کشور جمهوری اسلامی نفس می‌کشند و صاحب رسانه هم هستند در برابر توهین به پیامبر گرامی اسلام سکوت کنند و این حرکت توهین‌آمیز را محکوم نکنند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: امروز ایران اسلامی در جهان دارای قدرت و اقتدار است که این امر به خاطر دفاع جانانه رزمندگان از حریم دین و ولایت محقق شده است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به صلابت ایران و رهبر فرزانه انقلاب ابراز داشت: امروز سران کشورها رهبر معظم انقلاب را رهبر تمام آزاداندیشان جهان می‌دانند که این امر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول