اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهرداری به تعهد احداث سالن تیر‌اندازی عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: شهرداری با ابلاغ اعتبار 150 میلیون تومانی از سوی وزارت کشور برای ساخت سالن تیر‌اندازی در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل اقدام می‌کند.

شهرداری به تعهد احداث سالن تیر‌اندازی عمل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: تنها با پی‌کنی پروژه با سرمایه‌گذاری 50 میلیون تومان بیش از دو سال است که اجرای این پروژه بلاتکلیف رها شده و ما باید به بقیه تعهدات خود عمل کنیم.
وی اضافه کرد:‌ با همکاری هیئت تیر‌اندازی استان شهرداری باید به  ادامه تعهدات خود به مبلغ 100 میلیون تومان عمل کند که در این زمینه با تعیین پیمانکار و بدون ترک تشریفات سعی داریم در این پروژه به تعهد خود عمل کرده و اجرای بقیه مراحل سالن را به هیئت واگذار کنیم تا از محل اعتبارات فدراسیون به تکمیل این پروژه اقدام کنند.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به درخواست دار‌القرآن کریم در ارائه تخفیف برای صدور پروانه و ساخت و ساز این مجموعه در شهرک کارشناسان گفت: دار‌القرآن استان با فعالیت خوب آموزشی، فرهنگی و تربیتی به ویژه در مقطع پیش‌دبستانی موفق عمل کرده و حتی اخیرا رتبه برتر کشور را کسب کرده است و ما نیز با توافقات قبلی با این مجموعه، از اعضای شورا انتظار داریم تا در ارائه تخفیف در پرداخت عوارض این مجموعه را کمک کرده چرا که مدیران این مجموعه همکار ی نزدیک و تنگاتنگ با شورا و شهرداری دارند.
در این جلسه ارائه تخفیف 20 درصد به مناسبت هفته دولت و دفاع مقدس به کلیه مطالبات شهرداری از 10 شهریور ماه تا 15 مهر ماه، ارائه تخفیف و بخشودگی کل عوارضات انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان اردبیل،‌اهدا یک قطعه سکه تمام بهار آزادی به بابک دژبانی نائب قهرمان مسابقات جهانی  کشتی از اردبیل مطرح شد و اعضا آن را مصوب کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه شهردار اردبیل از راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار اردبیل از سال آینده خبر داد و بیان داشت: هر چند راه‌اندازی موقت این مجموعه را از روز‌های گذشته آغاز کردیم اما با تفکیک ساختمان، اجاره مکانی مناسب، ‌تجهیز امکانات و انتقال پرونده از مناطق دیگر شهرداری منطقه چهار عملا فعالیت خود را با دقت و طمانینه بیشتر از سال آینده آغاز می‌کند.
بدری در این جلسه سید فخر‌الدین سید‌صفویان مدیر عامل سابق فضای سبز را به عنوان سرپرست جدید آتش نشانی،‌ ابراهیم واثقی را به عنوان سرپرست شهرداری منطقه چهار،‌علی مدنی را به عنوان سرپرست امور گورستان‌ها، حمید لطف‌اللهیان را به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک،‌ علی رفیعی را به عنوان سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز‌ و حسین بیگ‌زاده رضی را به عنوان مشاور شهرداری در امور خدمات شهری معرفی کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول