اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیراندازی خبر داد:

ایجاد سالن‌های تیراندازی در مدارس کشور

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیراندازی از ایجاد سالن تیراندازی در مدارس و دانشگاه‌های کشور در آینده نزدیک خبر داد.

ایجاد سالن‌های تیراندازی در مدارس کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدرضا هاشمی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد این مدارس بر اساس تفاهمنامه فدراسیون تیراندازی با آموزش و پرورش و وزارت علوم انجام شده که در این راستا علاوه بر ایجاد و راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی در زمینه تربیت مربی نیز برنامه‌ریزی شده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون 16 رشته ورزشی از 32 رشته ورزشی تیراندازی در کشور فعال است، افزود: باید زمینه فعالیت سایر رشته‌های ورزشی تیراندازی در سطح استان‌های کشور فراهم شود.
هاشمی با بیان اینکه تیراندازی اولین رشته‌ای بود که در سال گذشته موفق به کسب سهمیه المپیک لندن شد، تصریح کرد: هم اینک نیز سه سهمیه از کشورمان مربوط به تیراندازان است.
وی همچنین از شرکت 12 ورزشکار رشته تیراندازی در قالب تیم‌های ملی زنان و مردان ایران در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی خبر داد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به پتانسیل‌های تیراندازی در کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه محدودیتی برای حضور بانوان در رشته تیراندازی وجود ندارد می‌توانیم خلأ رشته‌های دیگر ورزشی را در بازی‌های آسیایی جبران کنیم.
وی اضافه کرد: فدراسیون تیراندازی نخستین فدراسیونی است که برنامه مدونی در راستای توسعه و گسترش این رشته ورزشی تدوین کرده است.
هاشمی خاطرنشان کرد: در این برنامه کسب سهمیه المپیک و جهش قهرمانی در بازی‌های آسیایی و توسعه ورزش تیراندازی در سطح کشور در سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول