اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پادگان امام علی (ع) ‌اراک

سالن تیراندازی شبیه‌ساز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرمانده تیپ 71 پیاده سپاه روح‌الله و سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی سالن تیراندازی شبیه‌ساز پادگان امام علی(ع) تیپ یکم 71 روح‌الله در اراک افتتاح شد.

سالن تیراندازی شبیه‌ساز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی عصر امروز در مراسم افتتاح این باشگاه گفت: ورزش از نیازهای اساسی افراد جامعه است که همه دستگاه‌ها باید در تامین امکانات ورزشی یاریگر اداره ورزش و جوانان باشند.

سعید ملکی اظهار داشت: لازمه داشتن سلامتی و روحیه بانشاط توجه دادن به ورزش است که می‌توان از طریق گسترش امکانات و تجهیزات ورزشی به این مهم دست یافت.

وی با اشاره به نقش مؤثر سپاه در رشد و توسعه ورزش خاطر نشان کرد: حمایت سپاه از ورزش و رشته‌های مختلف ورزشی موجب تحولات عمیق و گسترده در این استان شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه بسیج و سپاه پاسداران به توسعه و رشد ورزش توجه جدی دارد بیان داشت: خوشبختانه امروز شاهد حضور بسیجیان و پاسداران در میدان‌های ورزشی هستیم که این مهم موجب پررنگ شدن روحیه جوانمردی در ورزش شده است.

ملکی گفت: سپاه می‌تواند با حضور تاثیرگذار خود در حوزه ورزش خلأهای فرهنگی و اجتماعی استان را برطرف ساخته و در راه شکوفایی ورزش استان مثمرثمر باشد.

وی با اشاره به سالن تیراندازی پادگان امام علی(ع) تیپ یکم 71 روح‌الله اضافه کرد: این سالن شامل محل شلیک سلاح‌های جنگی سبک و همچنین 10 متر بادی اهداف ثابت است که در زمینی به مساحت 340 مترمربع بر اساس استانداردهای روز دنیا احداث شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از آمادگی کامل این اداره برای تعامل با نیروهای نظامی و انتظامی در راستای رشد و پیشرفت ورزش در بخش‌های همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی خبر داد.

سردار محسن کریمی فرمانده تیپ 71 پیاده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز تاکید کرد: ورزش در دین مبین اسلام مورد تاکید بوده و این مهم از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی از قشرهای مختلف مردم، جوانان و بسیجیان است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول