اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر:

سالن تیراندازی رودسر امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر گفت: سالن تیراندازی رودسر از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به گیلان دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سالن تیراندازی رودسر امسال افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خیرالله رضایی ظهر امروز در جمع مدیران ورزش استان در سالن اداره کل ورزش و جوانان از اختصاص دو میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار برای اجرا، تکمیل و تجهیز طرح‌های ورزشی شهرستان رودسر خبر داد.
وی افزود: از این میزان اعتبار، یک میلیارد و 700 میلیون ریال آن برای تکمیل استخر شنای بانوان در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر با اشاره به پیشرفت 30 درصدی ساخت این استخر گفت: پیمانکار استخر بانوان رودسر که از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به گیلان است به دلیل کم‌کاری خلع‌ید شد و پیمانکار جدید از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند. 
وی ادامه داد: برای تکمیل تنها استخر بانوان رودسر به پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است. 
رضایی از پیشرفت 90 درصدی ساخت سالن تیراندازی رودسر خبر داد و بیان داشت: این سالن با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار که از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به گیلان است تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.   
به گفته وی، شهرستان رودسر با 9 هزار ورزشکار سازمان یافته، پس از رشت و انزلی در مکان سوم استان گیلان قرار دارد.
سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان نیز در این جلسه از احتمال جذب دو بازیکن خارجی برای تیم هیئت شنای گیلان در فصل جدید لیگ برتر واترپلوی ایران خبر داد و افزود: در صدد هستیم با نظر کمیته فنی دو بازیکن خارجی از کشور کرواسی جذب کنیم که تا آخر همین هفته مشخص می‌شود و در صورت تحقق این امر، نخستین بار است که این تیم بازیکن خارجی می‌گیرد.
پرویز گلریز ارم‌ساداتی با اشاره به اینکه علیرضا هرمزی تنها ملی‌پوش گیلانی که فصل گذشته در تیم فولاد ماهان اصفهان حضور داشت را به گیلان آورده‌ایم، افزود: تیم هیئت شنا گیلان با میانگین سنی کمتر از 22 سال، ترکیب جوان و باتجربه‌ای دارد و خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل آماده می‌کند.
وی، یکی از اساسی‌ترین مشکلات این هیئت را نداشتن استخر استاندارد عنوان کرد و یادآور شد: میزبانی این دوره از رقابت‌ها در استخر بنادر و کشتیرانی بندرانزلی برگزار می‌شود.
به گفته این مسئول، فصل جدید سوپر لیگ واترپلو باشگاه‌های کشور از 19 آبان امسال با حضور 12 تیم، در یک گروه آغاز می‌شود و نماینده گیلان در نخستین دیدار خود 20 آبان مهمان نفت‌گاز امیدیه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول