اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز صورت گرفت

افتتاح نخستین سالن تیراندازی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

خبرگزاری فارس: نخستین سالن ورزشی تیراندازی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کشور در تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح نخستین سالن تیراندازی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علیرضا یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم افتتاح این سالن با اشاره به آموزه‌های دینی و تأکید پیامبر عظیم‌الشأن بر امر ورزش، فرهنگ‌سازی ورزش را از رسالت‌های دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نهاد مروج سلامت و تندرستی در جامعه برشمرد.

وی افزود: با توجه به شیوع بالای بیماری‌های قلبی عروقی، روانی، مفاصل و غیره در کشور و استان، لزوم برنامه‌ریزی‌های منظم و متناسب ورزشی با توجه به نقش بازدارندگی و کاهندگی آن در کاهش شدت بیماری، افزایش سن بروز آن، راحت‌تر کردن درمان و در نهایت بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها را یادآور شد.

یعقوبی با اشاره به کینه‌توزی دشمنان با ایدئولوژی اسلامی، انقلابی و آزادیخواهی ایران اسلامی گفت: باید همه ما توان و آمادگی لازم در مواقع ضروری داشته و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان الگویی از لحاظ علمی و سلامتی نسبت به اجرای این امر اقدام کرده است.

علی طباطبایی معاون دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز توجه به آموزه‌های دینی با توجه به تأکید رسول اکرم (ص) بر ورزش تیراندازی و نظر به عدم رغبت دانشجویان به رشته کشتی و با توجه به بعد مسافت، این ورزش به محلی نزدیک خوابگاه دانشجویان منتقل شد.

وی تاکید کرد: این سالن با زیربنای 270 متر مربع به رشته تیراندازی با اعتبار 500 میلیون ریال تغییر کاربری داده شده و برای انجام مسابقات تیراندازی آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول