اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

خروجی مدارس و دانشگاه‌های کشور ما انسان‌های الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: فرق آموزش و پرورش و دانشگاه ما با غرب در این است که خروجی ما باید انسان‌های الهی باشند، ولی در غرب خروجی و تحصیل کرده‌های دانشگاه افرادی مانند اوباما وسارکوزی و دیگران هستند.

خروجی مدارس و دانشگاه‌های کشور ما انسان‌های الهی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمد تقی صرفی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دلفان با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت گفت: در این ایام با همکاری دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان روز چهارشنبه هفته آینده در بابای بزرگ مراسم تجلیل از امامزادگان برگزار می‌شود.

امام جمعه دلفان با اشاره به وجود چهار امامزاده عظیم الشان در شهرستان دلفان گفت: امامزادگان ابراهیم معروف به بابای بزرگ احمد، محمود معروف به اولین پیرمحمد که این‌ها نعمت‌های الهی برای مردم این منطقه هستند و مردم از این‌ها حاجت گرفته‌اند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب جایگاه سی ان  جی در این شهرستان گفت: متأسفانه در طول یک سال گذشته چندین بار است که جایگاه‌های سوخت سی ان جی در این شهرستان خراب می‌شود و با گذشت چند روز درست شدن باز هم خراب می‌شود.

حجت‌الاسلام صرفی‌ پور با اشاره به اینکه شهرستان دلفان در یک موقعیت استراتژیک و در میان سه استان لرستان، کرمانشاه و همدان قرار گرفته است، اظهار داشت: با این وجود توجه چندانی به ساخت و راه‌اندازی بیشتر این جایگاه‌ها نمی‌شود که امیدواریم مسئولان امر در این خصوص توجه بیشتری کنند.

امام جمعه دلفان در بخش دیگری از خطبه‌های خود یکی از عوامل تولید ملی را اشاعه فرهنگ کار دانست و افزود: اینکه مسلمانان تلاشگر باشند و کار کنند و به دنبال رزق و روزی باشند، دنیا طلبی نیست، بلکه همین هم عبادت است.

حجت الاسلام صرفی پور گفت: اگر انگیزه کار به دست آوردن مال، تامین معاش خود و خانواده و بستگان یا بالا بردن سطح زندگى عائله خویش و دیگران باشد، آن کار مقدس ‍ و آن مال ممدوح و صاحبش مورد تکریم و احترام است.

وی همچنین به آغاز سال تحصیلى و بازگشایى مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: فرق آموزش و پرورش و دانشگاه ما با غرب در این است که خروجی ما باید انسان‌های الهی باشند، ولی در غرب خروجی و تحصیل کرده‌های دانشگاه افرادی مانند اوباما وسارکوزی و دیگران هستند که دست به هر جنایتی می‌زنند، بنابراین وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه بسیار سنگین است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول