اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

زنگ مقاومت در همدان نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با بازگشایی مدارس در سراسر کشور زنگ مقاومت در مدرسه شاهد وحدتی‌پویا در همدان نواخته شد.

زنگ مقاومت در همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز با حضور استاندار همدان و تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش، همزمان با سراسر کشور زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در مدرسه شاهد وحدتی‌پویا در همدان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: امروز استکبار جهانی از ایمان شما هراس دارد که باید در راستای تقویت ایمان و علم به منظور مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام همیشه آماده بود.

عباس حسنی‌محتشم ادامه داد: مدرسه آوردگاه دین و ایمان دانش‌آموزان است که با آموزش صحیح و تربیت دینی آن را در درون افراد نهادینه می‌کند.

وی با محکومیت اهانت به ساحت حضرت رسول(ص) عنوان کرد: با توجه به این اقدام توهین‌آمیز، امسال سال تحصیلی را با فریاد‌های اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان آغاز می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: نگاه آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی جدید متفاوت از گذشته و با اجرای سند تحول بنیادین شروع به کار می‌کند و باید در این عرصه خوب شروع کنیم تا در سال‌های آینده شاهد رشد و بالندگی فرزندانمان باشیم.

وی با بیان اینکه این سند در جهان از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: زمانی که این سند به صورت رسمی اعلام شد به دلیل سنگینی این سند در تمام رسانه‌های جهان به بررسی آن پرداختند.

حسنی‌محتشم خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق این سند دشمن نمی‌تواند هر توطئه‌ای را اجرا و به هدف شوم خود برسد چراکه این دانش‌آموزان با آموزش‌ها و تربیت دینی در مدارس تحصیل می‌کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: در اجرایی کردن بهتر این سند همه به خصوص فرهنگیان باید کمک کنند که در این راستا همه ادارات در شروع سال تحصیلی بسیار خوب درخشیدند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول