اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش

زنگ مقاومت و پیروزی در مدرسه شاهد گرگان نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور زنگ مقاومت و پیروزی در مدرسه شاهد گرگان با حضور مدیرکل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش نواخته شد.

زنگ مقاومت و پیروزی در مدرسه شاهد گرگان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان زنگ مراسم آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس با حضور مدیرکل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و استاندار گلستان در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد گرگان برای سال تحصیلی 1391 – 1392 به صدا درآمد.

در اقدام ابتکاری و برای نخستین بار در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان گرگان از سه بنر مجزا که بر آن‌ها عنوان‌های عید، تحول و مبارک‌باد نقش بسته‌ بود با حضور مدیر‌کل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش رونمایی شد.

شعار امسال بازگشایی مدارس «سال جاری سرآغاز آموزش و پرورش پویا با تحول بنیادین» در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ‌ایرانی است.

در این مراسم از سه دانش‌آموز گلستانی که حائز رتبه‌های ملی و بین‌المللی شدند با حضور مقامات کشوری و استانی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم کوثر کیائی از دبستان شاهد حائز رتبه اول بین‌المللی نقاشی، کوثر برزنونی از مدرسه راهنمایی شاهد رتبه اول در رشته ورزشی کاراته و نجمه غلامدخت از مدرسه شاهد در رشته داروسازی دانشگاه ساری تقدیر شدند.

امروز همچنین 74 فضای آموزشی احداثی و مقام‌سازی شده در بهار تعلیم و تربیت در سطح استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

این تعداد فضای آموزشی با 560 کلاس درس در زیربنای 87 هزار و 118 مترمربع با اعتبار 379 میلیارد و 740 میلیون ریال بوده است.

از این تعداد 385 فضای آموزشی احداثی با 276 کلاس درس در زیربنایی به مساحت 62 هزار و 850 مترمربع، 31 میلیارد و 976 میلیون ریال هزینه در برداشته است.

36 فضای آموزشی توسط اداره نوسازی مقاوم‌سازی شده است که دارای 284 کلاس درس با 24 هزار و 268 مترمربع زیربنا بوده و با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد و 980 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول