اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

زنگ شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی بهبهان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور و با ورود کلاس اولی‌ها به مدارس، زنگ شکوفه‌ها در بهبهان طنین‌انداز شد.

زنگ شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی بهبهان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مراسم زنگ شکوفه‌ها صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس ابتدایی بهبهان نواخته و سال تحصیلی جدید برای کلاس اولی‌ها آغاز شد.

به همین مناسبت در آیینی که به صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد حریت بهبهان و با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، دانش‌آموزان کلاس اولی ورود خود به خانه دوم خویش را جشن گرفتند.

در ابتدای این مراسم که در نمازخانه این دبستان برگزار شده بود پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، علی فاکر، رئیس آموزش و پرورش بهبهان در سخنانی کوتاه با گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانش‌آموزان، اولیا و مربیان آنان تبریک گفت و اظهار کرد: پدران و مادران بسیاری در سراسر کشور برای امروز انتظار زیادی کشیده و از ورود فرزندان خود به مهدهای علم و دانش خوشحال هستند اما همه باید بدانیم که آغاز راه سخت و طولانی علم‌آموزی و فتح قله‌های موفقیت است.

وی خاطر نشان کرد: اینها آینده‌سازان ایران اسلامی بوده و باید با حمایت و پشتیبانی کامل والدین و مربیان، پیشرفت‌های آنان در عرصه‌های مختلف زندگی دشمنان ما را ناامید و سرنگون کند.

فاکر تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را تقارن بسیار خوشایندی دانسته و این موضوع به ما یادآوری می‌کند که فرزندان خود را از همان کودکی برای ادامه دادن راه شهیدان و حفظ دستاوردهای‌ آنان آماده کنیم.

در ادامه مراسم گروهی از دانش‌اموزان به اجرای سرود پرداخته و پس از آن ضمن بریدن کیک آغاز سال تحصیلی جدید، هدایایی به کلاس اولی‌ها اهدا شد.

در پایان نیز دانش‌آموزان با عبور از دروازه قرآن و با توکل و مدد جستن از خداوند، وارد کلاس‌های خود شده و اولین سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول