اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار نرمانشیر انجام شد

استقبال از معلمان غیربومی در نرماشیر

خبرگزاری فارس: مسئولان شهرستان نرماشیر صبح امروز در اقدامی تحسین‌برانگیز از معلمان غیربومی در ورودی این شهرستان استقبال کردند.

استقبال از معلمان غیربومی در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، صبح امروز در ورودی شهرستان نرماشیر تمام مسئولان از جمله ائمه جمعه و فرماندار این شهرستان از فرهنگیانی که از شهرها همجوار برای خدمت به دانش‌آموزان وارد شدند، استقبال کردند.

فرماندار نرماشیر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: این اقدام برای ارتقای جایگاه معلم در جامعه صورت گرفت.

محمود سام‌نژاد با بیان اینکه شأن و منزلت معلم در دین مبین اسلام بسیار رفیع است و همگان باید به این مهم توجه کنند، افزود: دانش‌آموزان در صورتی که نگاه مثبت اجتماع را به جایگاه معلم احساس کنند، بهتر به توصیه‌های وی جامه عمل می‌پوشانند.

رئیس شورای آموزش و پرورش نرماشیر تصریح کرد: امروز ائمه جمعه و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با اهدای یک شاخه گل به معلمانی که وارد شهرستان شدند به همگان نشان دادند که جایگاه یک معلم بسیار والا است.

سام نژاد عنوان کرد: تجلیل از معلم، تجلیل از علم است و علمی که بتواند انسان را به خدا نزدیک کند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فرماندار نرماشیر به ساختار جدید در آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: در سند تحول بنیادین که از سال جاری در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته، نقش معلمان عاشق که از سوز دل برخوردار باشند، بسیار پر اهمیت است.

به گزارش فارس در آیین استقبال از فرهنگیان نرماشیر پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد و فرهنگیان پس از سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست به بهشت زهرا رفتند و پس از ادای احترام به شهدا راهی کلاس‌های درس شدند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول